Реклама в ліфтах
Реклама в ліфтах( розклеювання оголошень, афіш), в порівнянні, новий метод реклами ТМ або надаючих послуг. Свіжість цієї рекламної ідеї позитивно впливає на сприйняття потенційних споживачів інформації, що міститься на стенді, поверхні.
Такий вид реклами підлягає до «вимушеного перегляду» в замкнутому просторі, що діє на популярність товару у споживачів беззастережно. Інформація рекламодавців розміщена окремо, щоб ефективність реклами була високою для кожного.
Реклама в ліфтах і її плюси:
- Гарантований контакт реклами з потенційним споживачем. У маленькому приміщенні не помітити рекламу просто неможливо.
- Вплив на цільову аудиторію.
- Висока частотність контактів реклами з населенням, в найкоротші терміни запам’ятовування рекламної інформації.
- Низька вартість такого сегменту рекламної кампанії.
- Прозора статистика ефективності реклами.
- Можливість направляти рекламні меседжі конкретним адресатам. Така реклама дозволяє проводити сортування аудиторії по рівню доходів і розробляти спеціальну адресну програму.