Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

BTL заходи


BTL заходом — являється рекламна акція, що наводиться безпосередньо там, де споживач наважується на придбання рекламованого товару або ж послуги.

Такі промо акції проводять в місцях продажів і промоушенів – ідеально змодельована ситуація: потенційний споживач самостійно може переконатися в перевазі пропонованого товару або послуги(випробувати у дії, продегустувати, пройти промо-процедуру і тому подібне).

Головний плюс BTL- акцій – це впливати на розум споживачів у момент рішення про придбання рекламованої речі.

Під час проведення BTL- акції в Києві промоутери різних спеціалізацій, яких представляє наше рекламне агентство, не просто донесуть «суху» інформацію про рекламований бренд, а привнесуть частинку своєї віри до цього продукту і зможуть показати усі його достоїнства. Кожна BTL- кампанія націлена на свою споживчу аудиторію, а це збільшує кількість потенційних клієнтів.

Ми пропонуємо:

• Розробку цікавого сценарію і механізму проведення BTL- акції .

• Професіоналізм промо-персонала.

• Повний контроль BTL- кампанії.

• Повна звітність і аналіз після проведення BTL- заходів.

error: