Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Чи ефективне розклеювання оголошень без відривних номерів?


Розклеювання оголошень актуальний спосіб реклами товарів або послуг. Раніше вважалося, що головним атрибутом такої реклами є відривні невеликі папірці, на яких розміщувався, зазвичай, номер телефону або адреса місця розташування магазину або салону. У такому вигляді потенційні споживачі десятиліттями спостерігали рекламу на стовпах або дошках оголошень і вже не реагували на неї належним чином. Рекламники йшли на будь-які хитрощі, щоб притягнути увагу перехожого застосовували строкаті кольори, міняли всіляко шрифти, але і це бракувало для належної роботи реклами. А ось відсутність відривних листів приваблює око потенційного споживача.

Не використання відривного матеріалу, збільшує місце для розміщення інформаційного матеріалу, яка може зацікавити потенційного клієнта. Ви збираєтеся друкувати рекламу на кольоровому папері і плануєте ще відривний матеріал, готуйтеся до того, що, ціна буде ще більше і без того дорогого оголошення при цьому витрачаючи цінну площу. Слід зазначити неестетичний вид оголошення великого формату(А4, А3 формат і так далі) з відривними номерками.

Аналізуючи питання про доцільність використання в рекламному матеріалі для розклеювання наявність відривних номерків, необхідно, конкретизувати орієнтування цільової аудиторії вашого оголошення.

Якщо ваша реклама спрямована на молодих активних людей, то слід нагадати про наявність у кожного мобільного телефону. Стиль сучасної людини такий, що як тільки їх увагу щось притягне, вони відразу ж хочуть дізнатися про це більше і миттєво у такому разі ми пропонуємо не відривний матеріал, а помістити в оголошення 2D штрих-код який дасть більше інформації про товар або послуги, в крайньому випадку можна скористатися фотокамерою і зробити знімок потрібного оголошення.

Молодь любить усе модне і возиться з купою папірців це не в їх стилі, все повинно бути в одному місці мобільному телефоні.

У випадки спрямованості цієї реклами на людей дорослих або може навіть літніх, ми пропонуємо все ж використати відривні номерки. Такі люди люблять старі перевірені схеми, фото на телефоні може і не вийти, а ось відривний папірець з інформацією нікуди не подінеться.

Таким чином, не можна з упевненість сказати який саме метод реклами буде ефективніший, в цьому випадку необхідно враховувати вище перелічені факти.

error: