Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Ефективний ліфлетинг в Києві


Для збільшення продажів практикують різні види прямої або альтернативної реклами, роздачі пробників і бізнес-подарунків, залученні промоутерів. Ліфлетингова технологія є об’єднуючою усі рекламні інструменти і вбираючою в себе найефективніше. Цінова рентабельність і ефективність ліфлетинга відмітна від інших методів просування бренду, товару, послуги. Всілякі форми і конфігурації є ефективними в нашій країні.

Ліфлетинг в Києві це маркетинговий хід, пов’язаний з інформуванням потенційних покупців про переваги рекламованого бренду.

Ліфлетинговая технологія була запозичена, як не дивно, з ідеологічних воїн. Частенько, супротивники таким чином пропагували, схиляючи солдат і мирне населення до потрібної поведінки і настрою. Розкидаючи пропагандистські листівки безліччю способів. Таким чином також діють релігійні організації. Таким чином ліфлетинг не що інше як роздача листівок.

эффективный лифлетинг Киев

Рекламники запозичили для рекламних цілей не лише ліфлетинг, але і усі види доставки до потенційного споживача. Так, для масовості і видовищності використовують поширення флаєрів з літальних механізмів. Виходячи з назви, листочкам з короткою інформацією не потрібно листоношу, вони самі долетять до своєї цільової аудиторії.

Не потрібно особливий метод доставки і банківським карткам, на яких з легкістю розміщують потрібну рекламну інформацію.

У безкоштовне користування потенційному споживачеві вручається повноцінний корисний продукт(каталог, блокнот) з невеликою рекламою, що не захаращує сторінки.

Тривіальний ліфлетинг (листівки в ящиках, на зупинках громадського транспорту, дошці оголошень), також націлений на збільшення клієнтської бази і чисельності продажів.

Один з поширених варіантів ліфлетинга в Києві, включає:

— увага до рекламованого продукту, треба притягнути;

— налагодження вербального контакту;

— донесення усіх переваг рекламованого товару до потенційного покупця;

— зав’язання діалогу між споживачем і промоутером;

— промо-акції з роздачею рекламованих зразків або наданню промо-услуг.

Вище перераховані ефективні, мало бюджетні інструменти  ліфлетинга які дозволяють блискуче вирішити декілька бізнес-цілей.

Правильно проведена агентством VLADpromo акція стане хорошим джерелом залучення клієнтів для Вашої компанії. Є питання? Дзвоніть прямо зараз.

Теги: ліфлетинг, ліфлетинг Київ, ліфлетинг в Києві, ефективність ліфлетинга.

error: