Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Event захід


У чому відмінність event- заходу від простої офісної вечірки або будь-якого іншого маркетингового прийому? Таке питання задається досить часто і багато хто утруднюється відповісти.

У еvent — management є парочка істотних відмінностей який дозволяють розрізняти його між інших заходів. Бренд має бути головним в події — він має бути всюдисущим і всепоглинаючим(логотипи, пробники, флаєри, сувенірна продукція, тематика вечора). Еvent— захід повинен мати слоган, що запам’ятовується, і асоціюватися тільки з цим брендом.

Якщо кампанія спонсоруватиме концерт зірки, безумовно буде присутнім рекламний логотип на квитках і сцені, але це заходи не можна буде назвати еvent- маркетингом адже головну роль тут відведено запрошеній зірці.

Event-management

Інша справа, коли виступ відомого артиста буде лише частиною заходу і головною дійовою особою виступає марка. Дуже добре, коли на одному event- заході буде декілька цікавих подій: виступ зірки, організація розваг як дітей, так і дорослих.

Місце для заходу краще поділити на окремі зони: активності, відпочинку, фуршетного столу, місце для промо-матеріала. Необхідно підібрати досвідчених промоутерів для ознайомлення товару з потенційними споживачами. Роздача безкоштовних зразків буде дуже до речі, цим можна мати в розпорядженні споживача до бренду демонструючи таким чином турботу.

Event- захід повинен притягати цільову групу потенційних покупців. Наприклад, Coca – Cola проводить дворові футбольні матчі. Погодьтеся, було б безглуздо таким чином рекламувати не напій, а ювелірні прикраси. Вже у разі прикрас буде доречним провести показ мод акцентуючи увагу на брендові вироби.

error: