Хостес — господиня залу
Розглянемо і підкреслимо значущість посади Хостес, адже частенько цю позицію ресторатори недооцінюють, а більшість закладів ще і не обзавелися таким працівником. А даремно, адже не просто так людини, яка обіймає цю посаду ще називають «Хазяйкою залу» в окремих випадках «Хазяїном залу».
Іноді відсутність такої посади можна виправдати маленькою площею або специфікою закладу. Але частіше, ресторани обходяться без цієї посади з метою економії або нерозуміння власника значущості цієї персони. У даних закладу цю роль виконують штатні офіціанти.
Але якщо посада в ресторані все ж існує, частенько робота Хазяйки залу недооцінена, адже у цієї людини така важлива робота — саме вона може перетворити відвідувача на фаната цього закладу.
Обов’язки Хостес не скрізь однакові вони залежать від специфіки закладу. Але більшість з перерахованого нижче ви зможете успішно використати в ресторані будь-якого типу.
Яка хороша робота Хостес
Успішність роботи Хазяйки можна визначити за лічені хвилини початку спілкування з відвідувачами, так би мовити момент істини, від якого залежатиме думка сприятливе або ж цих Гостей ви більше ніколи не побачите у своєму шикарному ресторані.
Згадайте улюблений заклад, де б ви неодмінно побували ще, якби трапилася така нагода. За що він став дорогим вашому серцю? Ви відчули себе потрібним і улюбленим гостем? Навіть пишність кухні не затьмарить королівське звернення до гостя, чи неправда!
Це і є завдання Хостес, зробити все від нього залежне, щоб гість відчував потребу прийти в цей ресторан ще.
Головне в усій роботі ресторану це дати почуття радості і бажання побачитися знову для своїх гостей. Посмішка — найбільш значимий елемент вашого зв’язку з гостем!
Пам’ятайте, що в цьому закладі ви Хазяйка і приймайте своїх гостей так, як приймали б у своєму домі. Коли рідні приходять до вас на поріг будинку, ви привітно вітаєте їх у дверей, цікавитеся їх справами і саджаєте на місця. Ви пропонуєте різні напої і пригощання. На завершення вечора ви дякуєте гостям що приділили вам час і звете відвідати вас знову. Ось і ваша робота полягає в тому, щоб клієнт став другом і частим гостем у вашому закладі.
Зустріч і розсадження гостей
Так, як Хостес є обличчям ресторану він зобов’язаний зробити усе можливе , щоб відвідувач відчув свою важливість і то що йому щиро раді:
1. Зустрічайте гостей у порогу, відкривайте двері.
2. Розсаджуйте клієнтів до 30 сек. кожного.
3. Розпочинайте бесіду з гостем першими, щоб уникнути невмілої паузи.
4. Звертайтеся до гостя по імені, це створить дружню атмосферу.
5. Вживайте різні варіанти вітань. Мова має бути чіткою, але не бідною.
6. Дивіться в очі, налагоджуйте візуальний контакт.
7. Посмішка має бути не лише постійною, але і доречною.
8. Стежте за осанкою, завжди будьте зібраними і готовими зустрічати гостей.
Етапи розсадження гостей :
1. З’ясуйте кількість гостей, і особливі побажання вибору столика.
2. Майте при собі запасні чисті меню для гостей.
3. Попросіть відвідувачів йти за вами до їх столика.
4. Йдіть поряд з гостями.
5. Якщо гостю не до душі ваш вибір столика, швидко виконайте заміну.
6. Якщо є присутніми малюки, спочатку усадите дорослих, потім принесіть стільчики для крихт і іграшки. Завжди повідомляйте ваших гостей, що ви повернетеся, перед тим, як відійти від столика.
7. Запропонуйте меню в розгорнутому виді.
8. Приберіть зайві прилади із столу.
9. Використайте професійну лексику пропонуючи напої.
10. Представте клієнтам офіціанта який їх обслуговуватиме по імені.
11. Побажайте гостям приємного проведення часу у вашому закладі перед відходом.
Це були ази правильної роботи Хостес. Наша робота — це наша посмішка і доброзичливість до клієнта. Замовте хостес в Києві в нашому агентстві, і Ви отримаєте висококваліфікований персонал на будь-який захід!