Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Хостес — господиня залу


модели промо хостес киев

модели промо хостес киев

Розглянемо і підкреслимо значущість посади Хостес, адже частенько цю позицію ресторатори недооцінюють, а більшість закладів ще і не обзавелися таким працівником. А даремно, адже не просто так людини, яка обіймає цю посаду ще називають «Хазяйкою залу» в окремих випадках «Хазяїном залу».

Іноді відсутність такої посади можна виправдати маленькою площею або специфікою закладу. Але частіше, ресторани обходяться без цієї посади з метою економії або нерозуміння власника значущості цієї персони. У даних закладу цю роль виконують штатні офіціанти.

Але якщо посада в ресторані все ж існує, частенько робота Хазяйки залу недооцінена, адже у цієї людини така важлива робота — саме він може перетворити відвідувача на фаната цього закладу.

Обов’язки Хостес не скрізь однакові вони залежать від специфіки закладу. Але більшість з перерахованого нижче ви зможете успішно використати в ресторані будь-якого типу.

Яка хороша робота Хостес

Успішність роботи Хазяйки можна визначити за лічені хвилини початку спілкування з відвідувачами, так би мовити момент істини, від якого залежатиме думка сприятливе або ж цих Гостей ви більше ніколи не побачите у своєму шикарному ресторані.

Згадайте улюблений заклад, де б ви неодмінно побували ще, якби трапилася така нагода. За що воно стало дорогим вашому серцю? Ви відчули себе потрібним і улюбленим гостем? Навіть пишність кухні не затьмарить королівське звернення до гостя, чи неправда!

Це і є завдання Хостес, зробити все від нього залежне, щоб гість відчував потребу прийти в цей ресторан ще.

Головне в усій роботі ресторану це дати почуття радості і бажання побачитися знову для своїх гостей. Посмішка — найбільш значимий елемент вашого зв’язку з гостем!

Пам’ятайте, що в цьому закладі ви Хазяйка і приймайте своїх гостей так, як приймали б у своєму домі. Коли рідні приходять до вас на поріг будинку, ви привітно вітаєте їх у дверей, цікавитеся їх справами і саджаєте на місця. Ви пропонуєте різні напої і пригощання. На завершення вечора ви дякуєте гостям що приділили вам час і звете відвідати вас знову. Ось і ваша робота полягає в тому, щоб клієнт став другом і частим гостем у вашому закладі.

Зустріч і розсадження гостей

Так, як Хостес є обличчям ресторану він зобов’язаний зробити усе можливе щоб відвідувач відчув свою важливість і то що йому щиро раді:

1. Зустрічайте гостей у порогу, відкривайте двері.

2. Розсаджуйте клієнтів в течії 30 сек.

3. Розпочинайте бесіду з гостя першого, щоб уникнути невмілої паузи.

4. Звертайтеся до гостю по імені, це створить дружню атмосферу.

5. Вживайте різні варіанти вітань. Мова має бути чіткою, але не бідною.

6. Дивіться в очі, налагоджуйте візуальний контакт.

7. Посмішка має бути не лише постійною, але і доречною.

8. Стежте за осанкою, завжди будьте зібраними і готовими зустрічати гостей.

Етапи розсадження гостей :

1. З’ясуйте кількість гостей, і особливі побажання вибору столика.

2. Майте при собі запасні чисті меню для гостей.

3. Попросіть відвідувачів йти за вами до їх столика.

4. Йдіть поряд з гостями.

5. Якщо гостю не до душі ваш вибір столика, швидко виконаєте заміну.

6. Якщо є присутніми малюки, спочатку усадите дорослих, потім принесіть стільчики для крихт і іграшки. Завжди повідомляйте ваших гостей, що ви повернетеся, перед тим, як відійти від столика.

7. Запропонуйте меню в розгорнутому виді.

8. Приберіть зайві прилади із столу.

9. Використайте професійну лексику пропонуючи напої.

10. Представте клієнтам офіціанта який їх обслуговуватиме по імені.

11. Побажайте гостям приємного проведення часу у вашому закладі перед відходом.

Це були ази правильної роботи Хостес. Наша робота — це наша посмішка і доброзичливість до клієнта. Замовте хостес в Києві в нашому агентстві, і Ви отримаєте висококваліфікований персонал на будь-який захід!

error: