Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Методи партизанського маркетингу


  1. Хуліганські штампи на грошах(не справжніх) – ставите на купюрі штамп з цікавою фразою наприклад «З нами ви розбагатієте»!.
  2. Канцелярські стікери – у людей, паперові різноколірні квадратики асоціюються із завжди важливою інформацією, така реклама буде помітна.
  3. Поштові марки – чим більше марок, тим більше шансів запам’ятатися, посилить дію на свідомість споживача великий конверт з рекламою.
  4. Таблички на вході – розвісьте ті ж таблички додавши на них інформацію про вас.
  5. Плата вперед – наприклад, касирові магазину, щоб з чеком давав вашу візитку або флаєр.
  6. Притягни увагу – організовуйте підставний пікет з транспарантами «цей бізнес надзвичайно хороший», «в цій компанії працюють одні професіонали».
  7. Коментарі – коментуйте все інтернет пости про вашу фірму, дуже хороший піар.
  8. Візитки – мислите нестандартно, нехай вашу візитку знайде, наприклад, студент у бібліотекарській книзі.
  9. Наклейки – повинна притягати погляд перехожого, але не сприйматися рекламою.
  10. Тимчасове тату – використайте на масових заходах, люди про це говоритимуть не один день.
  11. Промо-акції – проведіть парочку безкоштовних промо-акцій.
  12. Календар — потрібна річ, а якщо його розмістити в офісі популярної компанії або навіть в холі лікарні, то у вас буде безкоштовний піар-агент.
  13. Вікна машин – зробіть рекламу на вікні машини і зупинка на червоний колір приноситиме дохід.
  14. Спонсорство – не так дорого, як може здатися на перший погляд. Ваш слоган буде на усьому промо-матеріалі вечора. Плюс, ваша присутність буде, до речі.
  15. Вітання – у вигляді листа або листівки. Завжди залишитеся на слуху, і клієнти оцінять ваш маленький, але приємний жест.
error: