Методи партизанського маркетингу
Хуліганські штампи на грошах(не справжніх) – ставите на купюрі штамп з цікавою фразою наприклад «З нами ви розбагатієте»!.
- Канцелярські стікери – у людей, паперові різноколірні квадратики асоціюються із завжди важливою інформацією, така реклама буде помітна.
- Поштові марки – чим більше марок, тим більше шансів запам’ятатися, посилить дію на свідомість споживача великий конверт з рекламою.
- Таблички на вході – розвісьте ті ж таблички додавши на них інформацію про вас.
- Плата вперед – наприклад, касирові магазину, щоб з чеком давав вашу візитку або флаєр.
- Притягни увагу – організовуйте підставний пікет з транспарантами «цей бізнес надзвичайно хороший», «в цій компанії працюють одні професіонали».
- Коментарі – коментуйте все інтернет пости про вашу фірму, дуже хороший піар.
- Візитки – мислите нестандартно, нехай вашу візитку знайде, наприклад, студент у бібліотекарській книзі.
- Наклейки – повинна притягати погляд перехожого, але не сприйматися рекламою.
- Тимчасове тату – використайте на масових заходах, люди про це говоритимуть не один день.
- Промо-акції – проведіть парочку безкоштовних промо-акцій.
- Календар — потрібна річ, а якщо його розмістити в офісі популярної компанії або навіть в холі лікарні, то у вас буде безкоштовний піар-агент.
- Вікна машин – зробіть рекламу на вікні машини і зупинка на червоний колір приноситиме дохід.
- Спонсорство – не так дорого, як може здатися на перший погляд. Ваш слоган буде на усьому промо-матеріалі вечора. Плюс, ваша присутність буде, до речі.
- Вітання – у вигляді листа або листівки. Завжди залишитеся на слуху, і клієнти оцінять ваш маленький, але приємний жест.
error: