Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Навіщо на Вашому стенді потрібні дівчата стендисти?


Зачем на Вашем стенде нужны девушки стендистки Припустимо, ваша компанія вирішила взяти участь у виставці, встановити там свій стенд, але при цьому не знаєте, як краще притягнути до нього увагу потенційних клієнтів? Ви вирішили організувати біля свого стенду маленьке шоу, що запам’ятовується, створити певний колорит, підкреслити достоїнства своєї продукції?

Тоді вам обов’язково допоможуть стендисти Vladpromo, відомого київського рекламного агентства, що займається підбором персоналу для проведення подібних рекламних акцій.

Красиві дівчата з модельною зовнішністю стануть дієвим стимулом привертання уваги до вашої продукції, і кращою рекламою вашого стенду :

  • Краса нікого не залишить байдужим;
  • Гармонійний макіяж, презентабельні костюми;
  • Наявність атрибутики і логотипів вашої компанії.

Усі перераховані прийоми є дієвим стимулом привертання уваги потенційних клієнтів, такий вибір буде безпрограшним варіантом для заходу будь-якого формату. Для роботи притягуються дівчата моделі з хорошими навичками комунікації, грамотною мовою і правильним тактом. Вони зможуть якнайкраще представити вашу компанію таким, що оточує, у результаті ваш стенд не залишиться в стороні від загальної уваги.

девушки стендистки Киев

Що уміють дівчата стендиста?

Проте одним лише залученням до себе уваги клієнтів робота дівчат не обмежується. Вони завжди допоможуть надати клієнтам мінімальний об’єм інформації про роботу компанії, звільнивши менеджерів від необхідності відповідати на стандартні питання відвідувачів.

Якщо виникне необхідність, продукція  бренду може бути продемонстрована дівчатами прямо на виставці, влаштувавши цю дію у форматі невеликого шоу. Роботу стендистів слід розглядати як невід’ємну частину рекламної компанії з метою залучення до своєї продукції потенційного клієнта. Завдання дівчат полягає в створенні сприятливого враження від представленої продукції і бренду в цілому.

Стендисти в Києві – фінансові вкладення, які себе швидко виправдають

Кожна компанія, що встановлює свій стенд на виставці, повинна розуміти, що стендисти – це не безрозсудна витрата грошей або данина моди, а грамотне і перспективне капіталовкладення в піар розкручування проекту, здатне гарантувати фінансову віддачу. Насправді грошові витрати на залучення дівчат будуть порівняно невеликі, тобто досягнення бажаного результату вийти здійснити мінімальними витратами.

Що за професія стендист?

Сучасна реклама істотно відрізняється від продуктів що випускалися 5-10 років тому, вона стала якіснішою і вдосконаленою. Такі зміни пов’язані з конкуренцією на цьому напрямі ринку, що посилилася, і розвитком технологій. Для тих, хто хоче йти в ногу з часом і не відставати від найближчих конкурентів, слід використати усі доступні методи і засоби для просування свого бренду.

Навіть сама інноваційна і якісна продукція може залишитися незатребуваною, якщо інформацію про неї, не донести до потенційного клієнта. Стендистом прийнято називати молоду людину або дівчину привабливої зовнішності, що знаходиться біля стенду з представленою на виставці, форумі, показі продукції(товар, послуга, технологія, програмне забезпечення). Представляючи продукцію оточенню, стендист дає їй короткий опис, може відповісти на низку нескладних запитань, надавши розумний і зрозумілий опис того, що він рекламує.

Скільки необхідно стендистів для проведення рекламних акцій?

Кількість учасників проекту залежить від розміру самого стенду і бажання замовника. Для невеликого показу буде цілком достатня 1-2 людини, а для масштабної репродукції буде доцільним притягнути цілий колектив. На стендистів покладається завдання рекламувати стенд, а не закривати його великою кількістю представників, тому не коштує, занадто зловживати великою кількістю персоналу. Замовляти послугу доцільно заздалегідь, це пов’язано з необхідність підготуватися до цієї презентації, вивчити необхідну інформацію про рекламовану компанію, пошити костюми з логотипом бренду.

Частіше для реклами стенду притягають саме дівчат, їх природна краса, грація і жіночність вважається безпрограшним варіантом дії на потенційних клієнтів. Красива дівчина завжди привертає увагу оточення, вони обов’язково звернуть увагу на рекламований їй продукт. Також пропонований товар в подальшому у людей асоціюватиметься з красою і грацією.
error: