Нестандартні промо-акції
Нестандартні промо-акції – проведення промоушенів які не схожі ні на один вид традиційних промо-акцій. Проекти цього типу мають складніший механізм проведення, але в той же час, ефекту від такої реклами не доведеться довго чекати. Така промо акція яскравим спалахом притягне інтерес до рекламованого товару.
Нестандартність і «зухвалість» промо-акції в Києві притягає клієнтів, підтверджуючи те, що реалізація продукції не лише прибуток, але і мистецтво.
Необхідно пам’ятати про підвищений рівень ризику такої реклами якщо допустити помилку в одному з механізмів. Якщо при проведенні стандартного промоушену можна прогнозувати результат, то у випадки нестандартного проекту аналізувати не доводиться. Слід зазначити і те, що більшість нестандартних промо, у разі успіху, можуть претендувати на місце серед класичних видів.
Наприклад, колись реклама продукту у фільмі була нестандартним, оригінальним і диким рішенням, а тепер тривіальний вид реклами в кінематографії і телебаченні. Але ось застосування такої реклами в книгах в новинку і ще рано стверджувати про ефективність цього методу.
Приклади нестандартних проектів
Суть реклами шокувати, налякати або здивувати потенційного покупця. Необхідно підключити усю фантазію при організації цієї промо-акції. Проведення таким чином: промоутери перевтілюються в манекени (чи інші образи) і завмирають в одній позі, при цьому вони бачать потенційного споживача і несподівано «оживають» рекламуючи товар. Місце проведення може бути різним від супермаркету до житлових будинків. Для проведення промо-акції пропонуємо притягнути розкуту молодь.
Реклама в незвичайних місцях
Підходить для реклами особистих коштів гігієни. Наприклад, пропонувати випробувати дезодорант або нові тампони в одному з відділу в супермаркеті буде просто безглуздо. А ось розміщення стендів з таким промо матеріалом в WC кафе і ресторанах буде правильним рішенням.