Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Організація бізнес зустрічей


Одним із ключових факторів успішного ведення бізнесу є періодичне проведення ділових заходів. Під це поняття підпадають різноманітні конференції, семінари, форуми, презентації та зустрічі з партнерами з бізнесу. Будь-який з перерахованих форматів зустрічей матиме ширший охоплення за територіальною приналежністю, порівнянно зі стандартними селекторними нарадами.

Навіщо організують бізнес зустрічі?

Будь-який захід ділового формату – це ефективний засіб, спрямований на отримання бажаного результату:

  • Виведення на ринок та подальше просування виробленого продукту;
  • Пошук нових клієнтів та партнерів з бізнесу, підписання контрактів та залучення їх до взаємовигідної співпраці;
  • Формування та зміцнення існуючого позитивного іміджу компанії;
  • Зосередження уваги на власному бренді, популяризація торгової марки та виробленої продукції.

Грамотно організовані ділові переговори стануть невід’ємною складовою успішної реалізації будь-якого бізнес-проекту.

Попередня підготовка

Організація зустрічей умовно поділяється на кілька етапів. Підготовчий процес спрямований на досягнення наступних цілей:

  • Розробка для подальшої реалізації загальної концепції майбутнього заходу;
  • Постановка цілей, яких повинна досягти зустріч, що проводиться;
  • Формування кола потенційних учасників, масштабування майбутньої зустрічі, попередній розрахунок матеріальних витрат;
  • Планування майбутньої події та чіткий розподіл обов’язків та порядку проведення зустрічі;
  • Підготовчі роботи із забезпечення (пошук місця для проведення, організація харчування, проживання та розважальної програми для учасників);
  • Проведення рекламної компанії, залучення ЗМІ для висвітлення зустрічі, що проводиться;
  • Прийом, супровід та розміщення гостей, які перебувають на заході.

Усі перелічені етапи потребують ділового підходу їх реалізації, повноцінної віддачі та зацікавленості причетних осіб. Якісно та грамотно проведена підготовка, стане запорукою успіху майбутньої події.

Як правильно організовувати ділові зустрічі?

Для забезпечення успіху проведення будь-якого заходу, потрібно досягти максимального збігу формату події та досягнення поставлених завдань. Також важливим компонентом є баланс між професійним компонентом зустрічі та дозвілля учасників (розважальною програмою). Для досягнення успіху в проведеній зустрічі, потрібно дотриматися ряду важливих умов:

  • Тематична складова має становити інтерес одночасно всім учасників;
  • У переговорному процесі між партнерами має спостерігатися взаємна довіра;
  • На зустрічі враховуються всі фактори, об’єктивні складові, інтереси сторін, має бути готовність піти на певні компроміси.

Виконання цих умов може дати гарантію успішного проведення майбутніх переговорів. Прийняття певних рішень, підписання контрактів, угод та договорів можна вважати успіхом проведеної зустрічі.

організація бізнес зустрічей

Ділові зустрічі, прийоми та переговори

Будь-який формат заходу має полягати у взаємній зацікавленості сторін у досягненні бажаного результату. Часто учасникам таких зустрічей доводиться йти на взаємні поступки, а за наявності глибоких протиріч у поглядах, вдаватися до поетапного досягнення згоди. Професійна організація заходу може стати вирішальним чинником ведення подібних переговорів. Навіть на найскладніших переговорах, завжди можна знайти місце для компромісу та взаємних поступок. Якщо у процесі проведення ділового заходу було досягнуто поставленої мети, на фінальному етапі відбувається систематизація отриманих результатів. Організаторам такої зустрічі потрібно обов’язково загострити увагу на досягненнях проведеної зустрічі.

Організація зустрічей у Києві та за кордоном

Столиця України – це ідеальне місце для переговорів з партнерами. Проте задля налагодження контактів із компаніями, зареєстрованими там, періодично доводиться проводити зустрічі інших країнах. Будь-які ділові події, які проводяться за кордоном, можуть переслідувати низку певних цілей:

  • Презентація там діяльність своєї компанії, розширення ринків збуту;
  • Формування позитивного іміджу своєї компанії, запрошення до співпраці гостей та представників ЗМІ;
  • Відвідування тематичних форумів, конференцій та з’їздів тематичного формату;
  • Зустріч із діловими колами інших країн;
  • Вивчення виробничих потужностей та здобуття досвіду ведення бізнесу, укладання договорів на купівлю обладнання та технологій.

Також будь-яка поїздка за кордон дозволяє змінити робочу обстановку, що позитивно впливає на загальну концентрацію уваги всіх учасників майбутніх переговорів.

Ділові зустрічі на виставках та презентаціях

Успіх будь-яких переговорів багато в чому залежить від місця проведення. Майданчик має бути зручним і доступним для всіх учасників процесу. Виставку можна вважати ідеальним місцем щодо переговорного процесу. Тут відбувається демонстрація продукції з метою її подальшої реалізації, що дозволяє наочно продемонструвати потенційним клієнтам та партнерам зразки своїх товарів.