Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Персонал на виставку в Києві


Персонал на виставку в Києві – це ключова фігура за участю компанії в презентаціях, виставках, конференціях. І оскільки виставки стають все більш актуальним і важливим інструментом в маркетингу, беруть участь в них все більше брендів, знайти персонал стає складніше. Професіоналів «розхапують» конкуренти. Тому важливо почати готуватися до виставки заздалегідь і найняти кращих фахівців, які гідно представлять ваш бренд.

Проведення виставки: реклама, інформування аудиторії та можливість заявити про себе

Виставки стали популярними не просто так. Для компанії це – шикарний шанс заявити про себе, представити продукцію широкій аудиторії, завести корисні контакти з партнерами, підрядниками та контрагентами, отримати публікації в ЗМІ.

Виставка передбачає, що компанія демонструє свою продукцію або послуги наочно. Глядачі можуть підійти, оглянути її або навіть спробувати. Але головне – вони будуть ставити питання. Зацікавлений клієнт хоче отримати якомога більше інформації про продукт, бренд, його переваги та недоліки (причому про останні навіть більше, і потрібно вміти відповісти на питання про негативні сторони). Презентацію про продукт, функцію інформування бере на себе персонал, який працює на виставці. Це промоутери, хостес, стендистки. До роботи на виставках підключають також інших рекламних агітаторів – піджейок, моделей боді-арт, акторів масовки.

Персонал на виставку в Києві – ключовий фактор успіху

Ви можете довго готуватися до виставки, розробляти промо-матеріали та вкласти великі гроші в оформлення стенду, надрукувати дуже якісну, яскраву та ефектну поліграфічну продукцію. Але в кінцевому результаті все зведеться до того, як вас представить персонал, який буде працювати на стенді та вході у виставковий простір.

Компанії підбирають персонал для роботи на виставках за стандартними та приватними критеріями. В першу чергу розглянемо стандартні критерії – ці речі стосуються всіх співробітників, промоутерів, хостес, моделей і стендистів.

Основні якості та навички, необхідні персоналу на виставку в Києві:

  • комунікабельність. Робота в рекламній сфері передбачає спілкування з людьми, тому товариськість, грамотне мовлення і вміння заговорити з незнайомою людиною без сорому – головні якості для промоутерів;
  • ввічливість і доброзичливість. Потрібно не просто говорити з відвідувачами, а й налагодити з ними контакт, викликати симпатію. Тому персонал на виставку не може дозволити собі хамство і грубість у спілкуванні з аудиторією;
  • відповідальність, дисциплінованість. Проводилось дослідження – офісним працівникам задавали лише одне питання, з якою якістю в колезі ви не можете миритися? Відповідь була одна – безвідповідальність. Це стосується та інших сфер, в тому числі – рекламної. Великі агентства готові працювати тільки з тими промоутерами, які завжди чітко виконують покладені на них обов’язки;
  • акуратність, охайний зовнішній вигляд. По ньому будуть оцінювати вашу компанію в цілому;
  • винахідливість, уміння імпровізувати. Гості виставки будуть ставити питання, іноді каверзні або навіть ті, що не повною мірою стосуються продукту, – завдання промоутера, стендистки, хостес ввічливо відповісти та знайти вихід з будь-якої ситуації;
  • стресостійкість. Робота на виставці передбачає цілий день (8 і більше годин) знаходитись в постійній напрузі. Далеко не всі гості будуть налаштовані позитивно, вони можуть грубити або намагатися вивести на вас на агресію, або ненавмисно дратувати мільйоном питань. Стендистки та промо-моделі повинні бути до цього готові й весь час залишатися на позитиві.

В залежності від побажань замовника і специфіки виставки можуть бути додаткові вимоги до персоналу. Наприклад, міжнародна виставка передбачає, що стендистки та хостес повинні досконало володіти англійською мовою. Якщо презентується комп’ютерна продукція, інформаційні продукти, мобільні додатки, айті-компанії, замовник може цілком виправдано вимагати, щоб на стенді працювали молоді люди або дівчини з технічною освітою – вони зможуть детальніше вивчити продукцію і правильно презентувати її гостям.

Персонал на виставку в Києві: хто потрібен?

Для проведення виставки запрошують в основному таких працівників:

  • хостес. Дівчата, які зустрічають гостей біля входу, проводжають до стенда, відповідають на організаційні питання. Це саме ті співробітники, які дадуть відповідь на некомфортні для багатьох питання, як пройти в туалет, підкажуть, де випити кави. Їх завдання – забезпечити комфорт, створити доброзичливу атмосферу і мотивувати підійти до вашого стенду і дізнатися про продукцію. На самому стенді працюють промоутери або співробітники компанії, які все знають про продукт і готові відповісти на будь-які питання про нього.
  • промоутери. Вони залучаються для роздачі листівок, рекламних буклетів, мерчу на території виставки. Також можна залучати промоутерів з прапорами та плакатами, але вони працюють перед входом до виставкового простору, завдання – проінформувати, що ваша компанія присутня на виставці, і стимулювати знайти ваш стенд всередині, підійти та познайомитися ближче.
  • промо-моделі. Найчастіше працюють безпосередньо на стенді та є ключовою фігурою компанії на виставці. Тому вимоги до стендистки максимальні. Зовнішність, фігура – це важливо і для роботи підбирають дівчат з модельними параметрами. Але куди важливіше – це комунікабельність, вміння розповісти та презентувати продукцію, щоб гість захотів її купити або підписати довгостроковий контракт. Окремо серед категорій промо-моделей виділяють моделей для бодіарту, їх теж часто залучають до виставок.
  • промоутери з прапором і плакатами. Вони частіше працюють не всередині виставкового центру, а неподалік від нього. Їх завдання – звернути увагу аудиторії на вашу компанію ще до того, як вона потрапить на виставку.
  • піджейки. Танцюючи під ритмічну музику красиві дівчата гарантовано привернуть увагу. І якщо танцівниці гоу-гоу будуть поруч з вашим стендом, частково увага буде перемикатися і на продукт. Піджейки прекрасно впишуться в атмосферу автомобільних виставок, товарів для спорту і тренажерів, мобільних додатків або стільникового зв’язку і не тільки.
  • масовка для створення ажіотажу біля стенда. Коли люди бачать чергу, вони вже заздалегідь вважають пропозицію вигідною, дефіцитною, привабливою. Тому навіть кілька людей, які будуть створювати рух навколо вашого стенду і ставити питання промоутером, стануть магнітом для всіх гостей виставки.

Де знайти персонал на виставку в Києві?

Знайти професійний персонал, який гідно представить вашу компанію на виставці, допоможе рекламне агентство Vladpromo. У РА Vladpromo – величезна власна база промоутерів, промо-моделей для роботи на стенді та бодіарту, акторів для масовки та піджейок, які готові вийти на роботу в потрібний час. Компанія проведе кастинг, відбере претендентів, які краще за інших підійдуть для конкретного завдання, проведуть навчання і знайомство з продуктом і проконтролюють роботу персоналу безпосередньо на виставці в Києві.

error: