Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Правила поведінки Хостес


Також як Ви піклуєтеся про зручності перебування Гостей у Вашому будинку, старайтеся щоб відвідувачам Вашого ресторану теж було комфортне.

правила поведения хостесс

Діти

Діти(до 12 років) – гості, які потребують підвищеного рівня обслуговування хостес! Діти – це майбутнє закладу. Папа і мама не залишать без уваги той факт як Ви доглядаєте за їх дитиною, якщо Ви приділите увагу малюкові : вручите йому кульку, принесете олівці і іграшки(щоб зайняти його на час перебування в ресторані), дитяче меню. Така увага для бюджету закладу коштуватиме копійки, а натомість Ви отримаєте чималий чек, а в майбутньому і заїжджих друзів Вашого закладу, вихованих на кращих традиціях саме Вашого ресторану.

Одним важливим продуманим елементом турботи про дітей в закладі – це спеціальні стільці для малюків(1-3 роки). Правда, вони займають додаткове місце, але є незамінним атрибутом в обслуговуванні столів з маленькими дітьми. Дитячі стільчики частенько ставлять біля стіни, де немає проходу(про них легко спіткнутися, впасти).

Запам’ятайте імена дітей, приділяйте малюкам стільки ж увагу, як і їх батькам. Діти люблять бути в центрі уваги, краще всього запропонувати місце в центрі залу.

Сім’ї з малюками необхідно розміщувати по далі від сходинок, щоб уникнути травм.

Сім’ї

У сімейному колі зазвичай відзначають особливі події, хостес розмішають сім’ї за великі столи(частенько, у банкетних). Нехай неподалік буде місце для зберігання подарунків і пару ваз для кольорів.

Пари

Пара відчуватиме комфорт в тихому інтимному місці за маленьким столиком під лаунж музику. У цьому випадки чим менше персоналу мелькатиме біля них, тим краще, подаруєте самоту.

Літні люди

Літні Гості(60+ років), вимагають підвищеної уваги хостес. Вони вередливіші і дратівливіші.

Все дуже індивідуально, одні почуватимуть себе комфортно в тихому куточку, а інші намагаються стежити за усіма присутніми і їм комфортніше в центрі залу.

Не забувайте тримати ту ж швидкість при ходьбі що і літній Гість, а також запропонуєте допомогу при знятті верхнього одягу. Говорити з такими гостями треба чітко і ясно.

Гості, що відвідали вас уперше

Інформуйте про це менеджерові ресторану, щоб він особисто привітав їх і запросив відвідати ресторан знову.

Поодинокі відвідувачі і мандрівники

Поодинокі відвідувачі переслідують різні цілі: випити на барі, повечеряти за столиком, шанувати книгу в тихому місці з хорошим освітленням, попрацювати вчасно їди. Хостес повинна потурбуватися про зручності поодинокого Гостя.

Підлітки

Підлітки(12-16 років) люблять відпочивати в шумних компаніях, їх чисельність може мінятися(одні приходять, інші йдуть). Потурбуйтеся щоб столик не був у проходу, адже додані стільці заважатимуть роботі офіціанта.

Ділові люди

Такі люди приходять, частенько, з двох причин: попрацювати під час трапези або швидко поїсти. У першому випадку знадобиться багато місця і хороше освітлення, в другому — максимально швидке обслуговування. Такі люди хочуть «професійної» уваги, тобто нічого зайвого, присутність персоналу в міру, але і відсутності вони не потерплять.

Гості з фізичними недоліками

Головне завдання Хостес — зробити все, щоб відвідувач відчув себе почесним Гостем у Вашому закладі. Це відноситься і до гостей з фізичними недоліками. Постарайтеся розміщувати таких Гостей біля входу, щоб відстань була мінімальна. Максимум уваги і допомоги.

Якщо Ви раніше не мали досвіду спілкування з такими людьми, і Вам украй важко за ними доглядати в силу незнання. Необхідно тактовно інформувати про це Гостя, він зрозуміє і піде до Вас на зустріч.

Гості з ослабленим слухом

Притягнути увагу такого Гостя можна поплескуванням його по руці або відповідним жестом показавши місце куди слідувати. Такі люди частенько уміють читати по губах, тому постарайтеся чітко говорити і дивитися прямо людині в обличчя. Якщо людина не уміє читати по губах необхідно запропонувати аркуш паперу і ручку щоб він міг викласти все письмово.

Гості з ослабленим зором

Якщо він погодиться на допомогу, запропонуєте узяти вас за руку. Попереджайте Гостя про усі повороти і східці, майбутні на шляху до столика. Слід саджати таких відвідувачів за добре освітленим столиком. Запропонуйте Вашу допомогу при ознайомленні меню.

Закон допускає перебування собаки-поводиря в ресторані разом зі своїм хазяїном. Собаку не можна гладити, відволікати, він виконує свою роботу також, як і Ви. Простежте щоб тварина почувала себе добре.

Гості, що приходять на ланч

Такі люди мають в розпорядженні обмежений час на обід. Обслуговування має бути швидким і якісним. Частенько Гостям не важливо, де вони сивітимуть, головне, що є і щоб прискорити їх вибір запропонуєте фірмові блюда ресторану.

Враховуючи усі особливості Гостей, Ви зможете запобігти деяким скаргам і перетворити негативні враження на позитивні. Можливо, Гість якого хостес добре обслужила стане постояльцем ресторану.

Наші співробітниці завжди пунктуальні і акуратні, замовте хостес в Києві в рекламному агентстві Vladpromo, і Ви не пошкодуєте!

error: