Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Правила реклами, яка працює


При розробці реклами найбільш важливе, представити товар у вигідному світлі і вселити потенційному покупцеві без цього продукту, послуги і т. п. вам не обійтися. Як це зробити щоб не витратити кругленьку торбу і залишитися ні з чим.

правила рекламы которая работает

1. Конкретна мета

У рекламній справі важливий результат! Цілі рекламодавця на етапі розробки реклами мають бути гранично конкретними, аж до бажаного %-го зростання прибутку за певний проміжок часу. При такій постановці завдання робота спрощується і збільшується ефективність рекламної кампанії.

Важливо, те, що мета має бути досяжною. Якщо за даними відділу збуту, прибуток росте в межах 18% в квартал, то навіть після блискучої рекламної кампанії не варто чекати прибутку на 200% в порівнянні з минулою звітністю.

Рекламодавець, який поставив цілі перед рекламниками, повинен мати чіткі критерії оцінки виконуваної роботи. Інакше навіть вибір рекламних матеріалів буде довгим.

2. Перевірка ефективності

Реклама підкоряється усім законам продажів, адже є важливою ланкою який зменшує відстань між продуктом і покупцем.

Ми можемо виділити головні способи впливу реклами на підсвідомість покупців :

  • Текстові повідомлення. Стислість і доступність — шанс бути поміченою.
  • Невербальні канали. Пози людей в рекламі повинні відповідати як словесному наповненню реклами, так і настрій, який вона повинна викликати у населення.
  • Колір і звук. Правильний підбір кольору і звукового наповнення найефективніше впливає на розум покупця. Це надайте фахівцям.

Реклама не має бути оригінальною вона повинна виконувати свою місію. При перевірці її роботи треба знати, що людина реагує не на окремі частки, а на загальну картину, яка складається з безлічі елементів, як в картковому будиночку, прибравши один елемент ризикуєш усією конструкцією і реклама втрачає свою силу над розумом покупця.

Будь-яке рекламне гасло повинне відповідати етапам рекламної кампанії. Початковий етап реклами — не обважнюйте особливою нав’язливістю, уникайте брудного порівняння аналогічних товарів конкуруючих фірм. Коли дружній контакт налагоджений, можете детальніше розповісти про товар. На завершальному етапі рекламодавець може повідомити потенційному покупцеві ціну товару. Також, не забуваємо про створення позитивного іміджу творця компанії, пару % прибутку ви заробите саме на цьому.

Сподіваємося, що ця стаття допоможе уникнути декілька поширених помилок і вашу рекламну кампанію пройде якнайкраще!

error: