Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Проекти по роздачі листівок (ліфлетинг) і розклеюванню оголошень


1 ) Роздача листівок( ліфлетинг ) для банку « Фінанси і кредит »

Бренд: Банк « Фінанси і кредит »

Проект: Роздача листівок( ліфлетинг ) на Євро – 2012

Покриття : Київ

Період 2012 р.

Протягом всього часу проведення в Києві Євро – 2012  BTL – агентство « VLADpromo » організувало і провело роздачу листівок для Банку « Фінанси і кредит », спрямовану на велику впізнанність продукту серед цільової аудиторії .

Промоутери нашого агентства  повинні були познайомити цільову аудиторію з новою акцією від банку, завоювати нових клієнтів.

Команда з 6 промоутерів працювала по всьому центру Києва .

Підсумками активності стало :

• впізнанність бренду

• Підвищення числа клієнтів банку

2 ) Роздача листівок для мережі шинних центрів «Твоя шина »

Бренд : мережа шинних центрів «Твоя шина »

Проект: Роздача листівок шинних центрів «Твоя шина »

Покриття : Київ

Період : 2011-2012 р.

Наше Рекламне агентство «VLADpromo» організував і провів роздачу листівок для мережі шинних центрів «Твоя шина », яка проходила по усьому Києву біля великих торгових центрів .

Промоутери нашого агентства повинні були познайомити цільову аудиторію з новою акцією до Євро – 2012 і з новою продукцією шинних центрів, завоювати нових споживачів і збільшити кількість продажів. У акції було задіяні 12 промоутерів .

Підсумками активності стало :

• впізнанність бренду

• Підвищення продаж

• Збільшення числа клієнтів шинних центрів .

3 ) Передноворічна роздача листівок для мережі салонів стільникового зв’язку — «Мобилочка»

Бренд : мережа салонів стільникового зв’язку — « Мобилочка »

Проект: Роздача листівок для салонів стільникового зв’язку — « Мобилочка »

Покриття : Київ

Період : грудень 2012 р.

У грудні 2012 року рекламне агентство « VLADpromo » організував і провів передноворічну роздачу листівок для мережі салонів стільникового зв’язку — «Мобилочка», яка проходила по усьому Києву, біля салонів стільникового зв’язку. Мета цієї акції — донести до покупців акційні пропозиції, які були перед Новим 2013 роком в салонах стільникового зв’язку . По усьому Києву в акції було задіяні 30 промоутерів, Які інформували людей упродовж 6 днів, з робочим графіком з обіду і до найпізнішого вечора .

Підсумками активності стало :

• Безліч покупців були проінформовані, в передноворічний акції від компанії

• Підвищення продаж

• Збільшення числа клієнтів.

4 ) Роздача листівок для мережі салонів стільникового зв’язку — « Мобилочка »

Бренд : мережа салонів стільникового зв’язку — « Мобилочка »

Проект: Роздача листівок для салонів стільникового зв’язку — « Мобилочка »

Покриття : Київ

Період : серпень — вересень 2012 р.

Перед новим учбовим 2012 роком наше BTL – агентство « VLADpromo » організував і провів роздачу листівок для салонів стільникового зв’язку — « Мобилочка », яка проходила по усіх найбільших університетах Києва .

Промоутери нашого агентства Повинні були познайомити цільову аудиторію з новою акцією від салонів стільникового зв’язку, яка проходила у вересні .

По усьому Києву працювала команда з 6 промоутерів, яка ретельно інформувала студентів про акцію, що проходить .

Підсумками активності стало :

• Безліч студентів і їх батьків дізналися про акцію, що проходить, від компанії

• Підвищення продаж

• Велика впізнанність бренду.

5 ) Роздача інформаційних закладок від салонів стільникового зв’язку — « Мобилочка »

Бренд : мережа салонів стільникового зв’язку — « Мобилочка»

Проект: Роздача інформаційних закладок від салонів стільникового зв’язку — « Мобилочка »

Покриття : Київ

Період : вересень 2012 р.

У вересні ми спеціально для компанії « Мобилочка » організували і провели роздачу закладок для школярів, по спеціалізованих школах і обличчя центру Києва . Закладки були дуже оригінальні : з одного боку закладки були розміщено усі корисні формули для школярів, а з іншого боку акційні пропозиції від мережі салонів стільникового зв’язку — « Мобилочка ». Якраз ці акційні пропозиції і були напрямі на школярів і їх батьків.

У центрі Києва працювала команда з 10 промоутерів, яка ретельно інформувала школярів і їх батьків в акції, що проходить .

Підсумками активності стало :

• Безліч школярів і їх батьків дізналися про акцію, що проходить, від компанії

• Помітне підвищення продажів.

6 ) Проект МТС Євро – 2012

Бренд: оператор стільникового зв’язку « МТС »

Проект: МТС Євро – 2012

Покриття : Київ

Період 2012 р.

Наше Рекламне агентство « VLADpromo » спільно з партнерським рекламним агентством організував і провів Грандіозний по своєму формату проект для компанії « МТС » під час проведення Євро — 2012.

У центрі міста розгорнувся цілий міні — футбольне містечко МТС, Який складалася з 3 зон:

1 ) Зона додаткової реальності .

Для реалізації ідеї використовувалася відео-стіна, складена з безшовних плазмових панелей з системою об’єднання Infinite, і конструкцією що імітує футбольні ворота . Екран альтернативної реальності розміщується на невисокій стойці з брендингом компанії . У самій альтернативній реальності людина виявляється на місці футбольного голкіпера під час матчу. У цей самий момент йому пробивають пенальті, якщо гол забувають, те трибуни засмучуються і починають « гудіти », якщо ж є — те стадіон схоплюється від радості — звуковий супровід і відеоряду . Всього 10 пробиваних м’яча.

2 ) Фан зона МТС.

У такій зоні в уболівальників, у той час доки визажистки розмальовували їм осіб в колір улюбленої команди, була можливість зарядити свій ​​мобільний, дізнатися детально від промо персоналу в тарифах і послугах МТС, просто відпочити прямо на футбольному полі( імітація за допомогою штучної трави ) .

3 ) Зона інформування .

Це одно з найпринциповіших зон. Вона складалася з 22 промоутерів, які інформували людей в компанії МТС, в тій, що проходить акцій, в самих насичених людьми Центральних частинах Києва, особлива увага була приділена фан — зоні Євро — 2012.

Загалом на проекті працювало по 4 промоутери у Фан зоні МТС і Зоні додаткової реальності, плюс ще 22 промоутери в зоні інформування. Проект проводився спеціально, тільки в дні проведення матчів Євро — 2012 в Києві, для більшого інформування людей і гостей Києва в спеціальній акції від компанії МТС до Євро — 2012.

Підсумками активності стало :

• Хороша впізнанність бренду

• Помітне підвищення продаж

• Збільшення числа клієнтів.

7 ) Роздача листівок для проекту « Голос Діти »  (телеканал 1 +1).

Бренд: професійний вокальний проект « Голос Діти »  (телеканал 1 +1 )

Проект: Роздача листівок для проекту « Голос Діти »

Покриття : Київ

Період 2012 р.

Рекламне агентство « VLADpromo » організував і провів роздачу листівок для проекту « Голос Діти »  (телеканал 1 +1 ), яких проходив по усьому Києву біля дитячого, — розважальних комплексів .

Головною метою промоутерів на акцію було, якомога більше проінформувати дітей від 6 до 14 років в старті нового вокального проекту. « Голос . Діти» — не талант-шоу, де може взяти участь кожна дитина, який вважає, що уміє співати. Це конкурс юних вокалістів, що вибрав себе непростий шлях артиста і що роблять перші Серйозні кроки до своєї мети. Загалом на акцію було задіяні 12 промоутерів .

Підсумками активності стало :

• впізнанність проекту

• безліч дітей від 6 до 14 років були проінформовані про проект

8 ) Роздача листівок для магазину шкіряного одягу в ТРЦ « Район »

Проект: Роздача листівок для магазину шкіряного одягу в ТРЦ « Район »

Покриття : Київ

Період 2012 р.

Рекламне агентство « VLADpromo » провело інформаційну роздачу листівок для магазину шкіряного одягу в ТРЦ «Район» . Ми зосередилися на двох входах в торговий — розважальний комплекс, там працювало по одному промоутерові, мета яких була донести до покупців акційні пропозиції, які стартували в магазині .

Підсумками активності стало :

• Безліч відвідувачів ТРЦ «Район» дізналися про старт акції в магазині

• Підвищення продаж

• Збільшення числа постійних покупців .

9 ) Ліфлетинг для майстерні мила « Sappo »

Бренд: майстерня мила « Sappo »

Проект: Ліфлетинг для майстерні мила « Sappo »

Покриття : Київ

Період 2012 р.

У кінці грудня нашим рекламним агентством був проведений ліфлетинг, Який проходив в першому і в другому ТРЦ « Дримтаун ». У кожному з торгового — розважальних комплексів працювало по 2 дівчини в спеціальній промо — формі, завданням яких було роздавати відвідувачам листівки з проговоренням тексту в тій, що проходить акцій в майстерні мила « Sappo ». Дівчата Не лише справлялися зі своїм завданням по інформування відвідувачів, а і підказували відвідувачам, де знаходиться конкретно магазин .

Підсумками активності стало :

• впізнанність бренду

• Помітне підвищення продаж

• Збільшення числа клієнтів.

10 ) Роздача листівок від мережі аптек « Vichar »

Бренд: аптека « Vichar »

Проект: Роздача листівок від мережі аптек « Vichar »

Покриття : Київ

Період 2012 р.

У листопаді 2012 року ми організували і провели роздачу листівок від мережі аптек « Vichar », яка проходила недалеко від м. Харківська і поряд з аптекою компанії .

Промоутери нашого агентства Повинні були розповісти цільовій аудиторії об відкриття нової аптеки в їх районі і новій акційній пропозиції на честь відкриття, збільшити кількість продажів. У акціях було задіяні 5 промоутерів упродовж цілого тижня .

Підсумками активності стало :

• Підвищення продаж

• Збільшення числа клієнтів аптек.

11 ) Роздача листівок від ресторанів « Гітара панів», « Мама Амарга ».

Бренд: ресторан « Гітара панів», « Мама Амарга ».

Проект: Роздача листівок від ресторанів « Гітара панів», « Мама Амарга ».

Покриття : Київ

Період 2012 р.

У 2012 році нами був проведений хороший btl -проект по роздачі листівок для ресторану « Гітара панів», « Мама Амарга » в центрі Києва . Метою цього проекту було донести до жителів Центральних районів Києва в акційних пропозицій на обіди, сніданки, вечері в цих ресторанах. На проекті працювали 4 промоутери, Які ретельно роздавали листівки і інформували людей в акції.

Підсумками активності стало :

• Безліч людей дізналися про акційні пропозиції в ресторанах

• Збільшення числа постійних відвідувачів .

12 ) Роздача листівок для книжкових магазинів «Читай Місто ».

Бренд: Книжкові магазини «Читай Місто »

Проект: Роздача листівок для книжкових магазинів «Читай Місто ».

Покриття : Київ

Період 2012 р.

Рекламне агентство « VLADpromo » організував і провів роздачу листівок для книжкових магазинів «Читай Місто », яка проходила біля Центральних університетів міста Києва і в Центральних районах міста. Акція була спрямована ​​на студентів, ми інформували їх в спеціальних пропозиціях для них в книжкових магазинах . Своєю роботою ми Повинні були завоювати нових покупців і збільшити кількість продажів. У акції було задіяні загалом 8 промоутерів.

Підсумками активності стало :

• впізнанність бренду

• Підвищення продаж

• Збільшення числа нових покупців .

13 ) Роздача листівок на перехрестях для автомобільного миття .

Проект: Роздача листівок на перехрестях для автомобільного миття .

Покриття : Київ

Період 2012 р.

Наше рекламне агентство провело роздачу листівок на перехрестях для автомобільного миття, проходила вона недалеко м. Петрівка, близько двох тижнів. Акція була спрямована ​​на автомобілістів, і ми Повинні були донести до них інформацію про суперакцію, яка стартувала . Працювало на акцію 12 промоутерів, Які старанно доносили автолюбителів усі нюанси акції.

Підсумками активності стало :

• Збільшення числа нових клієнтів

• Безліч автомобілістів дізналися про нову акцію на автомобільному митті .

14 ) Розкладка листівок під двірники припаркованих автомобілів .

Проект: Розкладка листівок під двірники припаркованих автомобілів

Покриття : Київ

Період : 2011 р.

У 2011 році наше рекламне агентство « VLADpromo » провело розкладку листівок під двірники припаркованих машин для однієї з автомобільних компаній. Акція проходила в Дніпровському районі міста Києва. Промоутери розкладали листівки під двірниками автомобілів, листівки людина брала з собою, коли від’їжджала, і це говорило про те, що телефон і адреса залишалися в клієнта . Також листівка на знижку була особистою увагою до клієнта, а тому інтерес клієнта був спрямований саме до автомобільної компанії . Крім того, на листівках інформація про товар і послугу залишалася в клієнта, він міг подумати над нею в слушний для нього час і показати її другим потенційним клієнтам.

Підсумками активності стало :

• впізнанність бренду

• Збільшення числа нових клієнтів.

15 ) Передноворічна роздача листівок для книжкового магазину «Читай Місто ».

Бренд: Книжкові магазини «Читай Місто »

Проект: Роздача листівок для книжкових магазинів «Читай Місто ».

Покриття : Київ

Період 2012 р.

Наше рекламне агентство « VLADpromo » організував і провів в грудні 2012 року передноворічну роздачу листівок для книжкового магазину «Читай Місто », яка проходила в районі метро Петрівка . Акція була спрямована ​​на цільову аудиторію, ми інформували їх в грандіозних знижках — 50 % для них в книжкових магазинах. У акцій було задіяні загалом 4 промоутери і 1 промоутер. з « бутербродом ».

Підсумками активності стало :

• впізнанність бренду

• Підвищення продаж

16 ) Розклеювання плакатів « Запрошення на авторський семінар »

Проект: Розклеювання плакатів « Запрошення на авторський семінар »

Покриття : Київ

Період 2012 р.

У 2012 році нашим рекламних агентством було проведено масштабне розклеювання плакатів « Запрошення на авторський семінар ». Наші розклеювачі працювали по всьому центру Києва, вони ретельно розклеювали плакати на дошках оголошень, на стовпах, біля парадних . Тим самим ми зробили хорошу рекламу і донесли до безлічі людей, що певного числа відбудеться безкоштовний авторський семінар і місце його проведення. На розклеюванні було задіяні 7 промоутерів( розклеювачів ) .

Підсумками активності стало :

• Зробили хорошу рекламу

• Безліч людей дізналися про майбутній авторський семінар .

17 ) Розклеювання оголошень для « Дельта банку»

Бренд: Дельта банк

Проект: Розклеювання оголошень для « Дельта банку» .

Покриття : Київ

Період 2012 р.

Наше рекламне агентство організував і провів розклеювання оголошень для « Дельта банку» . Розклеювачі нашого агентства працювали в Оболонському районі Києва, вони ретельно розклеювали оголошення на дошках оголошення, на стовпах, біля парадних, біля зупинок транспорту. Ми зробили хорошу рекламу для банку і донесли більшості жителям району в акційних пропозиціях від банку. На розклеюванні було задіяні 5 промоутерів( розклеювачів ) .

Підсумками активності стало :

• Зробили хорошу рекламу

• Безліч людей дізналися про акційну пропозицію від банку.

18 ) Розклеювання оголошень для ломбарду «Любий друже»

Бренд: ломбард «Любий друже»

Проект: Розклеювання оголошень для ломбарду «Любий друже» .

Покриття : Київ

Період 2012-2013 р.

Ми організували і провели розклеювання оголошень  для ломбарду «Любий друже». Розклеювачі нашого агентства працювали по різних районах Києва, вони максимально розклеювали оголошення на дошках оголошень, на стовпах, біля парадних, біля зупинок транспорту. Ми зробили дуже хорошу рекламу для ломбарду  На розклеюванні було задіяні по 3 розклеювачі на різні райони .

Підсумками активності стало :

• Зробили хорошу рекламу

• Впізнанність бренду.

19)Розклеювання афіш запрошення на Масницю для парку  «Київська Русь»

Бренд: парк  «Київська Русь»

Проект: запрошення на Масницю« .

Покриття : Київ

Період : 2013 р.

Ми в 2013 році допомагали неодноразово  в розклеюванні афіш для парку  «Київська Русь». Нашим  агентство були організовані і проведені розклеювання афіш по  різних районах міста Києва, з маленькими перервами за часом і мінялися місця розклеювання для реклами, щоб як можна більша кількість відвідувачів дізналася про різні заходи від компанії.

Підсумками активності стало :

• Безліч людей дізналися про заходи від компанії

• Збільшення числа постійних відвідувачів.

20)Розклеювання афіш запрошення на концерт  групи «Нерви»

Бренд: група «Нерви»

Проект: Розклеювання афіш запрошення на концерт .

Покриття : Київ

Період : 2013 р.

У 2013 році нашим рекламних агентством було проведено масштабне розклеювання афіш запрошення на концерт  групи «Нерви» . Наші розклеювачі працювали по усіх районах міста Києва, вони максимально ефективно розклеювали афіші на дошках оголошень, на стовпах, біля парадних, на відбійниках . Тим самим ми зробили дуже хорошу рекламу і донесли до безлічі людей, що певного числа відбудеться концерт  групи «Нерви» .На розклеюванні було задіяні 15  розклеювачів, які з періодичністю проводили розклеювання на різних  районах міста.

Підсумками активності стало :

• Зробили хорошу рекламу

• Безліч людей дізналися про майбутній концерт .

 

21)Розклеювання афіш запрошення на сольний концерт Віталія Козловського.

Бренд: співак Віталій Козловський

Проект: Розклеювання афіш запрошення на сольний концерт .

Покриття : Київ

Період : 2013 р.

Спеціально перед концертом Віталія Козловского в Києві, нами було проведено масове розклеювання афіш в центральних районах Києва. Метою розклеювання було запрошення фанатів, людей на сольний концерт співака. На розклеюванні брало участь 8 розклеювачів, які ретельно розклеювали афіші по усіх дозволених місцях.

Підсумками активності стало :

• Зробили хорошу рекламу

• Безліч людей дізналися про майбутній концерт .

22) Ліфлетинг на відкритті нових точок «Сoffeelat »

Клієнт: Сoffeelat

Проект: Ліфлетинг на відкритті нових точок.

Формат: Ліфлетинг

Покриття: Київ

Період: 2013 р.

Команда агентства VLADpromo організувала ліфлетинг на честь відкриття нових точок «Сoffeelat ».Мета акцій була спрямована на впізнанність бренду, просування серед цільової аудиторії, збільшення кількості споживачів бренду і підвищення кількості продажів продукції.

На акції нами  було задіяно 6  симпатичних дівчат-промоутерів, які у брендованій промо-формі зустрічали гостей біля входу, запрошували їх до нових відкритих точок, також промоутери були розміщені безпосередньо біля самих точок і їх завданням було запрошувати відвідувачів ТЦ  на каву  з кращих плантацій світу, акція проходила упродовж цілого місяця

Підсумками активності стало :

• Хороша впізнанність бренду

• Помітне підвищення продаж

• Збільшення числа клієнтів.

23)Роздача листівок перед відкриттям нового магазину «Алло»

Бренд: Алло

Проект: Роздача листівок перед відкриттям нового магазину

Покриття: Київ

Період:  2013 рік.

Спеціально  перед відкриттям нового магазину стільникового зв’язку «Алло» на Хрещатику нами було організована і проведена масштабна акція по роздачі листівок. Цільову аудиторію ми почали інформувати за цілий тиждень перед відкриттям, задіяні були близько 20 промоутерів, які були рівномірно розподілені по центру Києва, біля виходів з підземних переходів, біля входів в магазини і ТЦ. Промоутери нашого агентства  повинні були познайомити цільову аудиторію про розіграш цінних подарунків перед відкриттям, про дату відкриття, завоювати нових клієнтів .

Підсумками активності стало :

• Зробили хорошу рекламу

• Безліч людей дізналися про майбутнє відкриття нового магазину і розіграш цінних подарунків .

24)Роздача календариків для кардіохірургічного центру на перехрестях.

Клієнт: кардіохірургічний центр

Проект: роздача календариків на перехрестях.

Покриття: Київ

Період: 2013 р.

У  2013 році ми організували і провели роздачу календариків з описом послуг кардіохірургічного центру, яка проходила біля усіх станцій метро Києва .

Промоутери нашого агентства повинні були роздавати календарики по пробках машиністам, розповідати цільовій аудиторії про послуги центру. У акціях було задіяні близько 25 промоутерів упродовж декількох днів .

Підсумками активності стало :

• Зробили хорошу рекламу

• Безліч людей дізналися про тих, що надаються центром послуг .

25)Роздача листівок від компанії «Пристав»

Клієнт: компанія «Пристав»

Проект: роздача листівок.

Покриття: Київ

Період: 2013 р.

Наше рекламне агентство провело роздачу листівок біля 5 станцій метро в Києві,де найбільша кількість студентів входить  і виходить з метро . Акція була спрямована ​​на студентів, яким потрібна була робота і ми повинні були донести до них інформацію про вакансії від компанії . Працювало на акції 5 промоутерів, які  пройшли перед акцією тренінг і старанно доносили студентам усю інформацію.

Підсумками активності стало :

• Збільшення числа дзвінків

• Безліч студентів дізналася про вакансії від компанії.


 

За час існування РА VLADpromo ми здійснили безліч яскравих проектів, які принесли успіх  нашим замовникам. За усі роки роботи, ми дали життя більш ніж 500 проектам, які не залишили нікого байдужим. Співпрацюємо з відомими брендами, компаніями.  Розповідати і писати про наші проекти можна вічність, так що ознайомтеся  з фотозвітами з усіх проектів в розділі – Проекти.