Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Промоутери з прапорами, плакатами


Промоутери з прапорами, плакатами – це особлива категорія агітаторів, які працюють на рекламних заходах: промо-акціях, виставках, івентах. Вони махають прапорами або поліграфічною продукцією і привертають увагу перехожих. Вам здається, що це просто? А ось і ні! Тому до такої роботи залучають найвідповідальніших, дисциплінованих і фізично сильних промоутерів.

Промоутери з прапорами, плакатами – для максимально широкого інформування аудиторії

Промоутери, або агітатори виконують цілий ряд маркетингових задач. Зокрема:

  • знайомлять з брендом, роблять його впізнаваним. Коли людина в наступний раз побачить назву продукту на полиці в супермаркеті, логотип бренду, він вже буде для нього знайомим, а значить – найближчим у порівнянні з абсолютно невідомими фірмами.
  • інформують про нові послуги, компанії або спеціальні умови на покупку товару (знижки).
  • нагадують про компанію. Чим частіше людина буде чути про бренд, бачити його лого, тим більша ймовірність, що при виборі продукту він вибере саме знайому торгову марку, про яку йому нагадувала візуальна реклама.
  • зазивають зайти в магазин, кафе, офіс, ТРЦ.
  • стимулюють зробити покупку.

Це стосується будь-яких промоутерів – роздавальників листівок, флаєрів, розклеювачів оголошень. Однак у промоутерів з прапорами (флагомахи), плакатами та банерами (банеристи) є величезна перевага. Через них можна забезпечити більшу аудиторію. Якщо при роздачі листівок інформацію про бренд, його логотип побачить тільки та людина, яка взяла рекламний банер, то лого і назва фірми / продукту на прапорі помітять усі перехожі.

Промоутеры с флагами, плакатами

Інформація на яскравих прапорах і плакатах ненав’язливо привертає увагу потенційної аудиторії, легко зчитується і добре сприймається. При цьому якщо прапор, банер прикріплений до стовпа, він не володіє такою магією. По ньому погляд перехожого прослизає не зупиняючись. А ось якщо з прапором стоять живі люди – це зовсім інша справа. Тут вся справа в психології уваги.

Не вірите? А тепер спробуйте згадати свій щоденний маршрут на роботу. Ви можете згадати, скільки бордів, вивісок, плакатів і оголошень ви бачите по шляху. 95% ви не згадаєте і не зможете сказати, що на них написано. А ось якщо на вашому шляху зустрічається чоловік з плакатом, ви відволікаєтесь від свого смартфона і придивляєтеся, що там написано.

Ще одна перевага – доступність в отриманні додаткової інформації. Коли ви бачите рекламу по ТБ або на бігборді, вона вас зацікавила, але з’явилися додаткові питання, вам потрібно витратити час і зробити ряд дій, щоб отримати додаткові дані. З флагомахами простіше – ви можете просто підійти до промоутера і ставити цікаві питання. А тепер поставте себе на місце рекламодавця: чи вигідно вам, щоб інтерес клієнта був відразу задоволений? Звісно так!

Для яких заходів підходять промоутери з прапорами, плакатами?

Промоутери з прапорами, плакатами, банерами працюють на самих різних маркетингових активностях. Це може бути промо-акція, влаштована вами на честь відкриття нової торгової точки, єдиного бутика, черговий АЗС в мережі, ресторану. Можуть залучатися флагомахи та банеристи до роботи на виставках, щоб привернути перехожих їх відвідати. Дуже доречні, ефектні промо-акції за участю промоутерів з прапорами на спортивних заходах, концертах, масових святах.

Флагомахи працюють вздовж доріг, на перехрестях, відкритих майданчиках перед входом, паркінгах. Важлива умова – щоб їх було видно здалеку.

На які моменти звернути увагу?

Влаштовуючи промо-акцію з флагомахами та банеристами, потрібно враховувати такі моменти:

  • місце проведення акції. Майданчик, по якому рухаються промоутери, повинен максимально проглядатися як зблизька, так і здалеку. Водночас флагомахи не повинні заважати перехожим і відвідувачам торгово-розважального цента, стадіону або ресторану.
  • час проведення акції. Як показує практика, оптимальний час для таких активностей – з 9 ранку до 7 вечора, коли рівень освітленості на вулиці максимальний.
  • кількість осіб, залучених в рекламному заході. Визначається цілями та масштабністю акції, жвавістю вулиці.

Кількість людино-годин (скільки промоутерів залучено і по скільки часу вони працюють, скільки днів триває маркетингова активність) залежать також від бюджету промо-акції.

Вимоги до флагомахів і банеристів

Робота з прапором або банером на вулиці не відноситься до простих. Вона передбачає високу фізичну активність, потрібно постійно рухатися – промоутери не просто махають прапорами, але ще і пересуваються по майданчику. Тому до неї привертають фізично міцних і здорових хлопців, які зможуть витримати тривалий час активної роботи під палючим сонцем.

Другий фактор – відповідальність і дисципліна. Якщо ваші промоутери замість того, щоб махати прапором, стоятимуть з ним в затінку і курити або залипати в телефон, ефект від акції буде зворотнім. Ставлення до агітаторів завжди переноситься на бренд в цілому. Крім того, якщо промоутери будуть спізнюватися на роботу, вони можуть створювати великі складності для всього організаційного процесу. Якщо прапори, промо-матеріали, листівки, розвозять по точках, а водієві доводиться чекати одного з тих, хто спізнився – тайм-менеджмент буде повністю зірваний.

Третій фактор – комунікабельність і доброзичливість. Перехожі, які зацікавилися акцією, продуктом або торговою маркою, будуть ставити додаткові питання – завдання флагомаха володіти інформацією про компанії та вміти грамотно і чітко знайти відповіді. Відкритість, товариськість, вміння заручитися підтримкою, ввічливість – це основні вимоги до всіх промоутерів, працюють вони з прапором або роздають поліграфію у метро.

І, нарешті, важливий привабливий зовнішній вигляд. Якщо промоутер виглядає неохайно, брудно, не доглянуто, як він може презентувати ваш бренд?

Промоутери з прапорами, плакатами: вартість послуг

Промоутери отримують погодинну оплату. Все гранично чесно: скільки годин відпрацювала людина, за стільки вона і отримує грошей. Тобто тримати в штаті кілька осіб вам не знадобиться. Вартість послуг персоналу, який працює на рекламних заходах з реквізитом, доступна. У столиці це 80-100 гривень на годину.

Де замовити професійних промоутерів з прапорами, плакатами?

Найпростіший варіант знайти відповідальних, дисциплінованих і комунікабельних промоутерів і флагомахів – звернутися в рекламне агентство. Там є база співробітників, з якими компанія вже працювала і може поручитися, що вони виконають свою роботу на відмінно. Якщо говорити про Київ, рекомендуємо звернутися в рекламне агентство повного циклу Vladpromo: вам в короткі терміни підберуть необхідну кількість промоутерів, готові вийти на роботу в той же день. Якщо потрібно – проведуть тренінг з ознайомлення з вашим продуктом і організують контроль за флагомахами (цим займаються супервайзери). Плюс проконсультують і порадять, як краще провести рекламну акцію і навіть візьмуть на себе всі клопоти по її організації «під ключ».

error: