Реклама — двигун торгівлі
Реклама — найкращий двигун торгівлі.
Безліч її видів є помічниками не лише у бізнесі, але і у багатьох сферах діяльності людей, хоча для комерційної діяльності є «двигуном».
Чому реклама — двигун торгівлі
Головна мета реклами продавати, але є її типи націлені на пропаганду в цілях поліпшення громадського життя в цілому. Так звана, соціальна реклама, яка зачіпає проблеми сучасності (наркотики, алкоголь, венеричні хвороби, насильство в сім’ї і багато що ін.). Головну роль в цьому грає зовнішня реклама, з її допомогою можна притягнути увагу великої кількості людей.
Реклама нас переслідує всюди: ТБ, радіо, вулиця, банери, інтернет. Зовнішня реклама придбала безліч нових видів- розклеювання, люди, які махають прапорами і люди-плакати, буквально кілька років тому в основі були лише рекламні щити і вивіски на магазинах, які рекламували цей же магазин.
Конвеєрне виготовлення всілякої реклами дозволяє зробити великий наклад в обмежені терміни, наприклад для розклеювання оголошень.
Важливим є те, де Ваша реклама розташована і поширюється. Найкраще це людні і видні місця, де інформацію за день може побачити цілий мікрорайон. Будь-яка правильна реклама не залишиться без уваги, з одним і тим же оголошенням після розклеювання, банером людина може зіткнутися кілька разів за день, що підвищує ефективність запам’ятовування реклами, а у результаті і її роботу.