Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Роздача газет у Києві – ефективна реклама


Найбільш продуктивним і затребуваним видом зовнішньої реклами є роздача друкованої продукції, що несе в собі певне смислове навантаження. Потенційних рекламодавців приваблює простота і доступність подібної рекламної акції. Роздачу газет проводять в людних місцях, на виходах зі станцій метро, ​​жвавих пішохідних маршрутах, на виставках і презентаціях. Газета здатна утримувати в собі велику кількість інформації, тому проявляти зацікавленість у поширенні такого продукту можуть одночасно кілька рекламодавців.

Коли актуально роздавати газети?

Безкоштовне розповсюдження газет, може здійснюватися в наступних випадках:

  • Заплановані рекламні акції на виставках, презентаціях, показах;
  • Політичні акції;
  • Благодійні та релігійні організації, які прагнуть привернути увагу до певних проблем;
  • Поширення рекламної продукції на постійній основі, друковані видання, що існують за рахунок роботодавців, і безкоштовно розповсюджують свій рекламний продукт.

За допомогою інформації, що міститься в газеті, легко можна «розкрутити» певну торгову марку, бренд, необхідний продукт або послугу. При мінімальних витратах на друковану продукцію, завжди можна розраховувати на отримання бажаного результату, а саме залучення нових клієнтів, підвищення продажів пропонованого продукту.

роздача газет в києві

Як відбувається роздача газет в Києві?

Процес роздачі рекламного продукту – це завжди добре підготовлена ​​і ретельно спланована акція. Спочатку слід правильно визначитися з місцем для роздачі газет, правильно вибрати цільову аудиторію і найбільш підходящий час. Люди, які залучаються до роздачі газет, повинні, диференційовано підходити до поширення рекламного продукту. Цільова аудиторія може визначатися за різними ознаками (вік, стать, зовнішні фактори). Запорукою успішного поширення реклами в газетному варіанті, є правильний вибір місця і часу. Роздаючи газети, рекламодавці намагаються найбільш ефективно використовувати друкований продукт.

Чому вигідно замовити роздачу газет?

Попит на рекламу пропорційно залежить від величини міста. Роздача газет в Києві – це не завжди запланована рекламна акція, тобто провести поширення друкованої продукції можна без особливої ​​підготовки. Визначається підходяще місце, переважно вибираються жваві місця і пішохідні маршрути. Фахівцям, які беруть участь в роздачі газет, визначають відповідну цільову аудиторію, після чого, вони можуть приступати до своєї роботи. Наприклад, для реклами нового автосервісу, роздача газет проходить на жвавих перехрестях міста, а косметичний салон рекламується на жвавих маршрутах центру столиці. Також слід пам’ятати, що газета має вторинний ефект дії, тобто, якщо інформація в ній не зацікавила одержувача, то вона може попастися на очі його близьким людям, і зробити бажану дію. Принцип роздачі дозволяє вибрати потрібну стать, вікову категорію і інші чинники, що дають можливість з високим ступенем точності донести до одержувача рекламний продукт.

Де замовити послуги з роздачі газет в Києві?

У столиці України поширення рекламної продукції є популярною і затребуваною послугою. Такий спосіб дозволяє швидко і недорого донести до потрібної цільової аудиторії необхідну інформацію. Зовнішня реклама може мати стаціонарне розміщення (стенди, вивіски, написи на асфальті) або поширюватися як друкований продукт (газети, листівки, буклети). Природно, рекламодавець буде самостійно намагатися роздати багатотисячний тираж газет, для цих цілей залучаються добре навчені молоді люди (юнаки та дівчата), здатні ефективно поширювати газети, підбираючи правильну цільову аудиторію. Організатор рекламної акції вибирає відповідні місця, необхідні для більш широкого охоплення кількості потенційних клієнтів. Замовнику необхідно лише вказати свої побажання, а всю іншу роботу співробітники агентства зроблять самі. На відміну від представлення бренду на виставках, показах та презентаціях, роздача газет навіть не припускає будь-яких особливих вимог до кандидатів, це повинні бути звичайні молоді та цілеспрямовані люди, здатні ефективно справлятися з поставленим перед ними завданням.

Правильний вибір місця і часу

Найкращим часом для роздачі рекламної продукції є періоди найбільшого пожвавлення людей, тобто час, коли вранці всі поспішають на роботу (навчання), або вечірні години, коли люди масово повертаються після роботи додому. Також можна визначити час обідньої перерви. Безпрограшним варіантом можна вважати вихідні та святкові дні, тоді поширення газет можна проводити протягом цілого дня. Роздають газети в світлий час доби, що дозволяє відразу створити візуальний контакт одержувача з рекламованим продуктом. Замовити роздачу газет зможуть навіть компанії з обмеженим бюджетом на рекламну акцію, друкована продукція вважається найдоступнішим способом донести необхідну інформацію до споживача. Роздаючи газети, можна істотно заощадити на рекламі, що актуально для великих міст, де існує висока конкуренція серед компаній. Послугами роздачі друкованої продукції активно користуються не тільки виробники і постачальники послуг, а й багато політичних партій, благодійні фонди та релігійні організації, намагаючись привернути увагу цільової аудиторії. У газеті може міститися багато корисної інформації, яскраві заголовки які запам’ятовуються на підсвідомому рівні, в результаті рекламований бренд стає пізнаваним, а компанія досягає бажаного результату. Для організації рекламної акції достатньо лише кількох днів, включаючи процес розробки і друку газет.

error: