Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Роздача листівок на вулиці в Києві


Роздача листівок на вулиці – популярний вид реклами. Роздача листівок може бути як повноцінною рекламною кампанією, так і однією з її складових. Такий вид реклами ідеально підійде при просуванні нової ТМ, інформуванню потенційних споживачів про новий продукт або спеціальну пропозицію. Ефективність такої акції залежить від декількох чинників, головні з яких :

  • місце і час роздачі листівок;
  • зміст і зовнішній вигляд рекламного матеріалу;
  • промоутери, які, безпосередньо, займаються роздачею.

Від цих чинників в комплексі, залежить результат рекламної кампанії.

Плюси роздачі листівок на вулиці в Києві

Плюси роздачі очевидні.  Це хороший спосіб притягнути максимальну кількість клієнтів, адже у перехожого залишається ваша візитка з контактними даними (адреса, телефон торгової точки, схема маршруту). Якщо у вашого продукту вузька цільова аудиторія, можна обмежитися роздачею в найбільш виправданому місці. Великий плюс такої рекламної акції – не висока вартість. Практично в усіх центрах друкарень вигідні пропозиції на великий наклад.

У що одягнути промоутера

Для ефектності і ефективності акції, необхідно одягнути промоутерів в одяг з символікою рекламованого бренду. Якщо бюджет обмежений, необхідно хоч би зробити промоутерам футболки з логотипом ТМ.



Де і коли роздавати листівки в Києві

Необхідно вибрати людне місце з найбільшою кількістю цільової аудиторії рекламованого продукту, послуги. Оптимальний час для роздачі листівок в Києві – уранішня і вечірня година пік, а також друга половина дня. Але також треба відмітити, що уранці люди розсіяні і біжать у своїх справах, роздача буде не  на усі 100% ефективною.