Роздача листівок на вулиці в Києві
Роздача листівок на вулиці – популярний вид реклами. Роздача листівок може бути як повноцінною рекламною кампанією, так і однією з її складових. Такий вид реклами ідеально підійде при просуванні нової ТМ, інформуванню потенційних споживачів про новий продукт або спеціальну пропозицію. Ефективність такої акції залежить від декількох чинників, головні з яких :
- місце і час роздачі листівок;
- зміст і зовнішній вигляд рекламного матеріалу;
- промоутери, які, безпосередньо, займаються роздачею.
Від цих чинників в комплексі, залежить результат рекламної кампанії.
Плюси роздачі листівок на вулиці в Києві
Плюси роздачі очевидні. Це хороший спосіб притягнути максимальну кількість клієнтів, адже у перехожого залишається ваша візитка з контактними даними (адреса, телефон торгової точки, схема маршруту). Якщо у вашого продукту вузька цільова аудиторія, можна обмежитися роздачею в найбільш виправданому місці. Великий плюс такої рекламної акції – не висока вартість. Практично в усіх центрах друкарень вигідні пропозиції на великий наклад.
У що одягнути промоутера
Для ефектності і ефективності акції, необхідно одягнути промоутерів в одяг з символікою рекламованого бренду. Якщо бюджет обмежений, необхідно хоч би зробити промоутерам футболки з логотипом ТМ.
Де і коли роздавати листівки в Києві
Необхідно вибрати людне місце з найбільшою кількістю цільової аудиторії рекламованого продукту, послуги. Оптимальний час для роздачі листівок в Києві – уранішня і вечірня година пік, а також друга половина дня. Але також треба відмітити, що уранці люди розсіяні і біжать у своїх справах, роздача буде не на усі 100% ефективною.