Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Роздача в заторах


Метод дійсно ефективного впливу на свідомість людини – поширення інформаційних буклетів, так званих листівок. Саме такий рід рекламних послуг доступний для Вас − варто лише скористатися допомогою нашого рекламного агентства.

Принцип роздачі грунтований на безпосередньому контакті промоутера – того, хто роздає листівки – і людини, якій пропонується дізнатися про нові товари, послуги, заходи і тому подібних явищах.

Найбільш ефективним методом поширення рекламної продукції заслужено вважається роздача в заторах. Саме  тоді втомлені від вимушеного неробства автолюбителі із задоволенням прочитають запропоновану їм інформацію.

Безперечні переваги методу:

  • Завдяки завантаженості доріг в годину пік автомобільні затори – часте явище на дорогах будь-якого великого міста, що підвищує масову ефективність роздачі листівок.
  • Існує можливість прогнозувати появу пробок завдяки знанню приблизного рівня завантаження автомагістралі – відповідно, нескладно розрахувати зразкову кількість потенційних клієнтів.
  • Засоби масової інформації оперативно відстежують ситуацію на дорогах, що дає можливість чітко направити промоутерів на необхідну ділянку.
  • Є можливість забезпечити велику кількість людей рекламними листівками завдяки тому, що автовласники не можуть залишити свій автомобіль на дорозі без нагляду.
  • Більше половини водіїв з цікавістю відносяться до запропонованих до ознайомлення листівок в надії скоротати час, вимушено витрачений на стояння в пробках.

Як ми працюємо?

Використовуючи нерухомість автотранспорту, ми чітко визначаємо найбільш перспективну, в плані рекламної віддачі, категорію клієнтів. Найбільш успішні промоутерські компанії і фірми, до співдружності яких примикає і наша організація, займаються поширенням рекламних буклетів і листівок, частіше іменованих «флаєрами», проводять регулярні тренінги персоналу. З підвищенням практичного досвіду, ґрунтованого на твердому знанні теорії поширення реклами, у багато разів підвищується ефективність роздачі листівок в Києві, що чітко простежується по рівню рекламної віддачі.

Особлива увага відводиться безпеці. Зокрема, проводиться великий інструктаж за правилами поведінки на проїжджій частині для того, щоб уникнути аварійних і небезпечних ситуацій.

Поширення рекламних буклетів контролюється супервайзерами, які оцінюють успішність і ефективність роботи промоутерів, що роздають листівки.

Автомобільні затори – явище тимчасове, але що регулярно виникає на дорогах великих міст. Досвідчені співробітники фірм і компаній, що займаються роздачею в заторах рекламної продукції, в змозі швидко і оперативно переміститься туди, де велика вірогідність виникнення нової пробки. Враховується пріоритетність району, кількість смуг руху автотранспорту в двох напрямах, наявність світлофорів і пунктів регулювання дорожнього руху.

Розповсюджувачі реклами, що мають невеликий досвід в поширенні листівок і буклетів, часто не беруть до уваги безліч взаємозв’язаних чинників і бездарно витрачають фінанси рекламодавця, який не отримує ефективної віддачі від своєї роботи.

Набагато зручніше користуватися послугами компанії, що зарекомендувала себе, такий як VLADpromo, для отримання максимальної ефективності від роздачі листівок. Ми маємо велику кількість позитивних відгуків від клієнтів, тому точно знаємо, що, звернувшись в нашу студію, Ви отримаєте довгождані результати від своєї рекламної кампанії.

error: