Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Розповсюдження листівок у Києві та Україні


Розповсюдження листівок у Києві та по Україні – це популярний, ефективний і недорогий спосіб інформування про продукт, ідеї. Механіка цієї рекламної активності максимально проста і зрозуміла: складається рекламне повідомлення, верстаються і друкуються поліграфічні матеріали та доставляються потенційно зацікавленій аудиторії. Крім листівок, в якості поліграфічних рекламних матеріалів, можна друкувати листівки, газети, брошури, флаєри та навіть каталоги й журнали. 

Розповсюдження листівок в Києві та по Україні: ефективність методу просування доведена практикою

Розповсюдження листівок, або ліфлетінг – один з найперших методів реклами. Рукописні флаєри, на яких розміщували різну інформацію, в основному політичного або релігійного змісту і передавали з рук в руки, існували ще 500 років тому. А перші друковані рекламні буклети з’явилися у Франції в 18 столітті – рекламували продукцію промислових підприємств. Пізніше листівки стали використовуватися з метою агітації за політичних лідерів або певні ідеї. А сьогодні вони є одним з найпопулярніших способів інформування у сфері бізнесу, політики й суспільного життя.

Реклама за допомогою листівок і газет швидко стала популярною завдяки своїй ефективності. Інформація при такій подачі краще сприймається. Коли людина просто гортає стрічку новин в соцмережі або розглядає борди у вікні автобуса, його мозок не налаштований на уважне читання, зацікавити його дуже складно. Якщо ж потенційний клієнт взяв в руки листівку, візитку, буклет, розкрив його і почав свідомо читати, ефект зовсім інший.

Другий за рахунком, але не менш важливий чинник успіху ліфлетінгу – це вартість. Різниця в бюджетах при розміщенні реклами на телебаченні або бордах та інформуванні через друковану поліграфічну продукцію відрізняється в десятки разів. І це при більшій ефективності та залучення в процес потенційного клієнта ліфлетінгу.

Як організувати розповсюдження листівок?

Існує кілька механізмів поширення листівок:

  • роздача на вулицях, випадковим перехожим;
  • роздача або розкладка в місцях продажу товару, де їх може взяти зацікавлений клієнт/покупець;
  • адресна роздача, по поштових скриньках.

Останній варіант – найбільш ефективний. У такому випадку людина вже налаштована отримати інформацію з кореспонденції, доставленої йому, тому точно вивчить інформацію. Інші переваги – це:

  • робота на конкретні цільові аудиторії. Якщо ви поширюєте рекламу нового супермаркету або басейну, кандидата в депутати від округу, листівки отримають жителі сусідніх будинків. Їх точно зацікавить повідомлення – спрацьовує принцип географічної близькості;
  • дозволяє охопити максимальну кількість адресатів. Листівку отримують не випадкові перехожі, а всі жителі району. Плюс інформація потрапляє до людей старшого віку, які не користуються соціальними мережами й достукатися до них іншими способами просто неможливо;
  • можливість організувати систематичну розсилку та інформувати потенційних покупців, клієнтів, виборців про нові акції, ініціативи, знижки, товари;
  • оперативність. Підготувати та провести акцію можна в найкоротші терміни, буквально за кілька днів (з урахуванням створення поліграфічних матеріалів);
  • доступна вартість.

Ще одна популярна форма – це поширення хенгерів, або листівок, які вішаються на ручку дверей. Внаслідок застосування незвичайного формату та стильного зовнішнього вигляду вони привертають до себе підвищену увагу аудиторії.

Розповсюдження листівок у Києві та Україні

Розповсюдження листівок з РА VladPromo: вигода і комфорт

Рекламне агентство VladPromo повного циклу надає комплекс послуг і активностей в сегменті BTL. Найбільш часто замовляють – роздачу листівок так, як вони є найбільш популярними.

У компанії є офіси в найбільших містах країни – Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі (Дніпропетровську) і Львові. Але можна організувати роздачу і розповсюдження листівок і в інших населених пунктах, буквально покрити вашою рекламою абсолютно всю Україну.

РА VladPromo гарантує, що співробітники виконають роботу якісно, в терміни й акуратно. Часто низька ефективність цієї промо-активності – це причина виключно кінцевого виконавця, промоутера. Замість поштової скриньки поліграфія виявляється в сміттєвому контейнері, в один ящик вкладається відразу десяток брошур (що викликає в адресата незацікавленість, а роздратування), робота затягується, і клієнт отримує повідомлення про акції, які вже завершилися.

З VladPromo такого не станеться. Їх промоутери мотивовані, дисципліновані та продуктивні. Вони комунікабельні, охайно виглядають, знають і дотримуються правил етикету. Перед початком активності промоутери рекламного агентства VladPromo проходять чіткий інструктаж, як і що робити. Додатково ведеться контроль виконавців з боку супервайзером. Надаються фотозвіти за результатами роботи.

Ефект від поширення листівок можна посилити, якщо промоутер буде не тільки вручати флаєр, але і розповідати про продукт або послугу, відповідати на питання аудиторії. Це можливо при роздачі на вулиці або в місцях продажу. Якщо мова йде про поширення по поштових скриньках, на поліграфії варто вказувати адресу сайту або сторінки в соціальних мережах, де можна отримати додаткову інформацію.

Послуга доступна за вартістю. Причому чим більший тираж поліграфічної продукції необхідно поширити, тим нижче буде ціна. Щоб розрахувати бюджет маркетингової активності, ви можете зв’язатися з менеджерами компанії, вони зроблять це безкоштовно. А додатково дадуть відповідь на всі питання.

Розповсюдження листівок в Києві та по Україні дозволить вам розповісти про ваш продукт або ініціативи якомога більшій кількості людей, заінтригувати дізнатися більше і гучного заявити про себе.

error: