Розробка маркетингової стратегії
Під час ринкових стосунків збільшилася не лише самостійність, але і економічна, а також юридична відповідальність підприємств. Це вплинуло і на роль конкуренції, як головного механізму на торговій арені, виживає найсильніший. А для того, щоб залишатися в грі необхідно задіяти стратегічне мислення і здійснити блискучий план в життя.
Стратегічне планування треба для мобільної реакції фірми, що розвивається, на мінливі тенденції ринку. Компанія, для успіху, повинна знайти свій унікальний стиль роботи зважаючи на специфіку ресурсів, можливостей і врешті-решт первинних цілей компанії.
Маркетингова стратегія — це комплекс величезної роботи для задоволення потреб споживачів і збільшення об’ємів продажів або ж послуг, що надаються. Стратегія повинна оптимізувати використання ресурсів компанії для найбільш ефективної її роботи.
Покрокова розробка маркетингової стратегії:
1) Аналіз ринку — необхідно оцінити щоквартальні об’єми продажів і встановити чинники їх залежність (сезонний попит, переробка сировини). Провести ретельний моніторинг цін і ринок постачальників.
2) Аналіз споживчої зацікавленості — вибір своєї аудиторії.
Для успішного існування ТМ на ринку, Вам необхідно зосередити увагу на порожніх осередках ринку, а також потребах населення, які до кінця не задоволені бути першопрохідцем важко, але треба розуміти, що складною дорогою йдуть, лише одиниці і як такої конкуренції Ви не зустрінете.
3) Аналіз конкуруючих підприємств і оцінка конкурентоспроможності вашої компанії.
Аналіз власної компанії дасть можливість визначити не лише в чому Ви сильні перед конкурентами, але і яке у Вас слабке місце перед ними.
4) Формування чітких цілей допоможе спроектувати правильну модель поведінки.
Необхідно знати мету фірми, що саме вона хоче досягти: збільшити об’єм продажів, працювати на споживчий авторитет.
5) Створення іміджу компанії на ринку(реклама, btl послуги).
6) Оцінка маркетингової стратегії з боку фінансової вигоди.
Правильна розробка маркетингової стратегії дозволить компанії:
- Збільшити об’єм продажів.
- Збільшити конкурентоспроможність.
- Заявити про себе по-новому на ринку.
- Підвищити якість обслуговування клієнтів.
- Зайняти свою нішу на ринку.