Розробка стратегії рекламної компанії
Важливим аспектом в організації рекламної компанії є організація стратегії розвитку. Адже від правильної стратегії і залежить успіх проекту.
Розробка стратегії рекламної компанії — це моніторинг усіх можливих як позитивних, так і негативних чинників, які можуть вплинути на проведення рекламної кампанії і можливих методів їх рішення.
На початку формування стратегії необхідно визначитися з метою і бюджетом PR- кампанії.
На що ж необхідно приділити час?
- Вибір місця — проведення важливий елемент будь-якої рекламної кампанії. Визначитеся з аудиторією потенційного споживача і пам’ятайте, що реклама має бути до місця. Адже погодьтеся, що безглуздо рекламувати бігові доріжки у відділі побутової хімії.
- Пора року — важливо враховувати при організації рекламної кампанії. Враховуйте сезонність рекламованого товару і проводьте промоушен на початку або в розпал такого періоду.
Виділимо важливі етапи в розробці рекламної стратегії:
- Бюджет кампанії – розподіліть грошові ресурси правильно.
- Визначте свою цільову аудиторію – пам’ятаєте, що не усіх людей зацікавить ваш товар. Від потенційного споживача залежить також, місце проведення і спосіб презентації.
- Конкретизуйте цілі – знаючи, що ви хочете мати у результаті, на багато легше організувати роботу на усіх етапах рекламної кампанії. Як правильно визначитися з цілями і завданнями для цього вам знадобитися відповісти на прості питання: що? Де? Коли? Скільки? Як? Відповівши, приступайте до постачання завдань перед професіоналами рекламного агентства. Для успіху кампанії завдання мають бути зрозумілими і реалістичними.
- Пошук діючих рекламних методів – на потенційних споживачів дізнайтеся, що цікавить ваших потенційних покупців.
- Загальна концепція PR- кампанії – це сукупність декількох етапів воєдино, таких як: інтереси споживача + бюджет. Щоб збудувати її правильно і провести максимально яскраво необхідно, щоб цим займалися професіонали рекламного агентства «VLADpromo».