Що потрібно сучасному споживачеві
Що ж потрібно нашому сучасному споживачеві і які тенденції популярні? У даній статті ми постараємося знайти відповідь на це популярне питання всіх маркетологів.
1. Залучіть покупця в процес.
У сучасному світі потенційний споживач є невід’ємною складовою рекламної кампанії, успіх якої залежить багато в чому від нього.
Лідируючі позиції тримає, так званий, ігровий маркетинг який залучає споживача в процес нескінченних покупок заманюючи мультивигідними пропозиціями. Каталізатором такого маркетингового ходу послужив інтернет, за допомогою якого гра стає нескінченною.
2. Споживач який оцінює все
Сучасний споживач досвідчений і розбещений. Вибір зашкалює і людині, часом, дуже складно сприймати рекламну інформацію. І тому більшість людей орієнтується на поради людей, часто не знайомих, так званих блогерів які подають рекламу товару завуальовано посилаючись на “свій” досвід взаємодії з даним товаром. Таким чином виходить вірусна реклама.
Висновок один – з блогерами необхідно співпрацювати, а найкраще вести власний блог.
3. Сучасний споживач хоче не купувати, а брати на тимчасове користування.
Перевага такого підходу:
– людина не залежить від матеріального;
– за повну ціну одного товару споживач зможе випробувати декілька;
– дозволяє людям жити вище своїх статків, а володіти (хоч і не на довго) дорогою річчю, що доставляє масу задоволення.
4. Враження від покупки.
У сучасному світі, катастрофічно бракує позитивних вражень, багато компаній використовують це знання в свою користь, перетворюючи покупку в захоплюючу пригоду.
Не тривіальний підхід до продажу та успіх у вас в кишені, наприклад промо акції при покупці.
5. Пропонуйте товар безкоштовно і багатійте.
Багато компаній надають свою продукцію або послуги абсолютно безкоштовно і при цьому багатіють (семплінг). Насправді, вони заробляють на розміщенні реклами на пропонований товар і також привертають покупців купувати саме їх товар.
6. Хороший сервіс.
Сервіс, найчастіше, ключовий фактор при купівлі товару. Споживач вимагає максимально високої якості як від товару так і обслуговування. До обслуговування при покупках завжди можна задіяти промо-моделей, хостес.
Але, буває, споживач керуючись літературною фразою “клієнт завжди правий” просто перегинає палицю. Так, що необхідно знати і свої права.