Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Правила рекламної листівки


Коригування шаблону рекламної листівки може дозволити збільшити ефективність такої рекламної кампанії в рази. Але, бувають і такі невдало виконані рекламки які тільки можуть зашкодити рекламованому товару або новому бренду. Роздача листівок один з головних способів донесення інформації до споживача.

Щоб флаєра справлялися з виконаним завданням ми пропонуємо до вашої уваги декілька правил, дотримуючись яких при створенні макету листівок, ви забезпечите їх ефективність:

1. З першого кинутого погляду, потенційний споживач повинен розуміти, що рекламує листівка(одяг, нерухомість, банківські послуги і тому подібне). У такому разі, доречно використати великий шрифт, пропонована пропозиція повинна зацікавити людину, а інакше він не відреагує на листівку і пройде повз роздаваний матеріал.

Не загострюйте увагу на місці розташування ключової фрази, адже при збіглому перегляді людина читає не лише зверху вниз, а в хаотичному порядку.

2. Наступне на що потенційний споживач зверне увагу, це на привабливість пропозиції(знижки, високі ставки і тому подібне). Шрифт тексту має бути досить великим, але все таки поступатися ключовій фразі.

3. Основний текст реклами зобов’язаний бути гранично простий і звучати максимально ствердно. Гасло повинне складатися максимум з шести, зрозумілих для усіх, слів. Обов’язково, рекламний текст повинен випромінювати позитив.

4. Текстове наповнення має бути мінімальним. Зміст листівки має бути стисло про головне. Пам’ятайте, що це реклама, а не пізнавальна стаття.

5. Створіть привід зберегти листівку більш довгий час:

— зробіть листівку купоном на знижку або талоном на дегустацію, промо-послугу;

— листівка може придбати цінність у разі розміщення на ній корисній інформації(схема метро, календар на рік, список телефонів першої необхідності,  грошова листівка і тому подібне).

error: