Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню
Категорія: Статті

Промоутеры с флагами, плакатами

Промоутери з прапорами, плакатами


Промоутери з прапорами, плакатами – це особлива категорія агітаторів, які працюють на рекламних заходах: промо-акціях, виставках, івентах. Вони махають прапорами або поліграфічною продукцією і привертають увагу перехожих. Вам здається, що це просто? А ось і ні! Тому до...
Читати далі
Персонал на выставку в Киеве

Персонал на виставку в Києві


Персонал на виставку в Києві – це ключова фігура за участю компанії в презентаціях, виставках, конференціях. І оскільки виставки стають все більш актуальним і важливим інструментом в маркетингу, беруть участь в них все більше брендів, знайти персонал стає складніше....
Читати далі

Промо-моделі на виставку


Виставки – це яскраві, гучні btl заходи, мета яких привернути до бренду споживачів або просунути продукт, послуги. На них запрошують високопоставлених гостей, представників засобів масової інформації. При проведенні акцій залучається не тільки персонал компанії, але і...
Читати далі

Моделі на виставку


Маркетингова промо-виставка залучає провідних дистриб’юторів, сильних бізнес-партнерів, потенційну цільову аудиторію. Тих, хто готовий вкладатися в послуги або покупки товарів. Саме на таких заходах можна знайти чимало клієнтів. Тому так важливо виділитися на тлі...
Читати далі

Дівчата PJ (піджейки), танцівниці Go-Go в Києві


Красиві дівчата з ідеальною фігурою в дуже яскравих і ошатних костюмах, які виконують якийсь імпровізований клубний танець, мають назву танцівниці Go-Go або піджейки (pj). Професійне виконання запальних танців під ідеально підібрану музику подарують чимало приємних хвилин...
Читати далі

Що потрібно сучасному споживачеві


Що ж потрібно нашому сучасному споживачеві і які тенденції популярні? У даній статті ми постараємося знайти відповідь на це популярне питання всіх маркетологів. 1. Залучіть покупця в процес. У сучасному світі потенційний споживач є невід’ємною складовою рекламної...
Читати далі
Промоутеры в ростовых куклах

Промоутери в ростових ляльках в Києві


Яскрава, оригінальна, а головне, ефективна реклама – запорука успішного ведення бізнесу. І на цьому терені неможливо зупинитися, девіз «чим більше, тим краще» є доречним. Одним з дієвих методів залучення цільової аудиторії вважаються промоутери в ростових ляльках,...
Читати далі

Event захід


У чому відмінність event- заходу від простої офісної вечірки або будь-якого іншого маркетингового прийому? Таке питання задається досить часто і багато хто утруднюється відповісти. У еvent — management є парочка істотних відмінностей який дозволяють розрізняти його між інших...
Читати далі

BTL заходи


BTL заходом — являється рекламна акція, що проводиться безпосередньо там, де споживач наважується на придбання рекламованого товару або ж послуги. Такі промо акції проводять в місцях продажів і промоушенів – ідеально змодельована ситуація: потенційний споживач...
Читати далі

Ефективний ліфлетинг в Києві


Для збільшення продажів практикують різні види прямої або альтернативної реклами, роздачі пробників і бізнес-подарунків, залученні промоутерів. Ліфлетингова технологія об’єднує усі рекламні інструменти і вбираючою в себе найефективніше. Цінова рентабельність і...
Читати далі
error: