fbpx
Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню
Категорія: Статті

Що потрібно сучасному споживачеві


Що ж потрібно нашому сучасному споживачеві і які тенденції популярні? У даній статті ми постараємося знайти відповідь на це популярне питання всіх маркетологів. 1. Залучіть покупця в процес. У сучасному світі потенційний споживач є невід’ємною складовою рекламної...
Читати далі
Промоутеры в ростовых куклах

Промоутери в ростових ляльках в Києві


Яскрава, оригінальна, а головне, ефективна реклама – запорука успішного ведення бізнесу. І на цьому терені неможливо зупинитися, девіз «чим більше, тим краще» є доречним. Одним з дієвих методів залучення цільової аудиторії вважаються промоутери в ростових ляльках,...
Читати далі

Event захід


У чому відмінність event- заходу від простої офісної вечірки або будь-якого іншого маркетингового прийому? Таке питання задається досить часто і багато хто утруднюється відповісти. У еvent — management є парочка істотних відмінностей який дозволяють розрізняти його між інших...
Читати далі

BTL заходи


BTL заходом — являється рекламна акція, що проводиться безпосередньо там, де споживач наважується на придбання рекламованого товару або ж послуги. Такі промо акції проводять в місцях продажів і промоушенів – ідеально змодельована ситуація: потенційний споживач...
Читати далі

Ефективний ліфлетинг в Києві


Для збільшення продажів практикують різні види прямої або альтернативної реклами, роздачі пробників і бізнес-подарунків, залученні промоутерів. Ліфлетингова технологія об’єднує усі рекламні інструменти і вбираючою в себе найефективніше. Цінова рентабельність і...
Читати далі

Чи ефективне розклеювання оголошень без відривних номерів?


Розклеювання оголошень актуальний спосіб реклами товарів або послуг. Раніше вважалося, що головним атрибутом такої реклами є відривні невеликі папірці, на яких розміщувався, зазвичай, номер телефону або адреса місця розташування магазину або салону. У такому вигляді...
Читати далі

Що таке снепи


Часто на серйозні кастинги відомих компаній можна потрапити лише після відбору портфоліо. Які ж помилки зроблених фото заважають стати обличчям відомого бренду. Розглянемо, як не ідеальність зовнішності перетворити на родзинку моделі : ✖ Форма носа. Уникайте важких...
Читати далі
модели промо хостес киев

Хостес — господиня залу


Розглянемо і підкреслимо значущість посади Хостес, адже частенько цю позицію ресторатори недооцінюють, а більшість закладів ще і не обзавелися таким працівником. А даремно, адже не просто так людини, яка обіймає цю посаду ще називають «Хазяйкою залу» в окремих випадках...
Читати далі

Хостес на виставку


Сьогодні жоден престижний заклад або захід не обходиться без гостинної хазяйки – хостес. Все частіше ця професія стає затребуваною, підвищуються і вимоги до співробітників, які претендують на цю посаду. На перший погляд обов’язки хостес можуть здатися...
Читати далі

Флешмоб як новий вид реклами


Флешмоби дуже поширені масові акції, які відмінно притягують увагу до рекламованого товару або послуги. Рекламний флешмоб є мало витратним у фінансовому плані, але дуже дієвою акцією. Добре, те, що таку рекламу і рекламою не назвеш адже скоріш це виглядатиме як...
Читати далі