Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

ТОП-5 правил ефективної роздачі листівок


Одним з найбільш прогресивних і дієвих методів зовнішньої реклами вважається роздача листівок на вулиці. На невеликому барвистому клаптику паперу вміщується уся необхідна для споживача (потенційного клієнта) інформація про компанію,  рекламні акції, що проводяться, знижки і актуальні пропозиції. Проте листівки необхідно не лише правильно виготовити, але і грамотно роздати людям, викликавши у них певний інтерес до рекламованого продукту.

Эффективная раздача листовок Vladpromo

Основні правила роздачі листівок, з чого слід починати?

Не сьогоднішній день практикується безліч різних способів розповсюдити рекламний продукт на вулицях міста. Методи можуть різнитися залежно від особливостей діяльності самої компанії, побажань замовника, виділеного на проведення акції бюджету і переслідуваної мети. Тобто метод роздачі вибирається, ґрунтуючись на поставлених цілях. У листівки є ряд переваг порівняно з іншими способами передання зовнішньої реклами :

  • Наявну на листівці інформацію не слід намагатися запам’ятати (усі дані міститимуться на паперовому носії, який клієнт понесе з собою);
  • Якщо інформація, що міститься в листівці, зацікавила людину, її не слід переписувати, вона завжди буде під рукою;
  • При необхідності завжди можна знайти листівку для використання інформації, що міститься в ній, або зрадити її знайомому або другу.

Ефективність роботи листівки залежить не лише від якості корисної інформації, що міститься в ній, але і факту її передачі потрібним людям у відповідний час.

ТОП-5 правил эффективной раздачи листовок

Роздача листівок Vladpromo – коли реклама працює на вас

Перш ніж приступити до роздачі листівок, слід звернути увагу на деякі правила, що впливають на ефективність цього процесу :

  • Працездатність промоутера. До роботи доцільно притягати виключно грамотних і підготовлених людей. Перед початком роздачі проводиться спеціальне навчання, де промоутерові дають детальну інформацію про якість, властивості і характеристики рекламованого продукту(послуги). Акцентується увага на характеристиках і достоїнствах товару. Проводяться спеціальні тренінги на предмет подолання заперечень з боку клієнтів, техніка і методам зацікавити людей;
  • Який об’єм листівок слід роздати? Роздача малих об’ємів листівок не має якого-небудь сенсу. Грунтуючись на статистичних дослідженнях, максимальна ефективність від роздачі листівок складає не більше 10%. Тому досвідчені фахівці рекомендують розпочинати з об’ємів не менше 10 тисяч листівок для однієї рекламної акції;
  • Правильно вибрати місце і цільову аудиторію для роздачі листівок. Вибирають жваві місця з великим людським потоком, що дозволяє промоутерові «просіювати» клієнтів за зовнішніми ознаками(підлога, вік і інше). Під час роздачі листівок промоутер повинен швидко виділити з натовпу потенційного клієнта і вручити йому листівку;
  • Оформлення реклами. У листівці має бути виражена одна головна ідея. Написаний текст в листівці має бути коротким з аргументованим простими і зрозумілими словами. Мають бути представлені аргументи, що доводять правоту і доцільність вибору. Не можна приводити надто багато деталей, а також переборщити з оформленням, все повинно бути просто і зрозуміло;
  • Листівка має бути логічною. Досить усього лише одного погляду, щоб зрозуміти мету, вид і переваги пропонованого рекламного продукту, тобто має бути композиційна і логічна чіткість передачі інформації клієнтові.

Вказані особливості роздачі листівок гарантуватимуть бажаний результат, збільшення кількості клієнтів і зростання продажів товарів і послуг.

Яка головна мета в роздачі листівок?

Отримана від промоутера рекламна продукція має бути збережена клієнтом, а не викинута в перший, такий, що трапився на шляхах дотримання сміттєвий бак. Роздача листівок в Києві від компанії Vladpromo припускає створення рекламного продукту, що має певну цінність. Якщо рекламний продукт даватиме можливість отримання знижки, клієнт обов’язково збереже її, навіть якщо немає наміру, використати вказану акцію.

Роздача рекламних листівок не є доступним процесом, як це покажеться спочатку, успіх рекламного проекту гарантований лише у разі професійного підходу до виконання поставлених завдань. Уявна швидкість контакту між клієнтом і розповсюджувачем листівок, насправді має глибокий сенс. Тому підготовці промоутерів часто приділяється більше часу, ніж витрачається на проведення самої акції роздачі рекламних листівок.