Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

У чому полягає робота дівчини стендиста?


Для кожної компанії участь у виставках і презентаціях має на увазі певні фінансові вкладення. Також в розрахунок входить потреба в майбутньому повернути витрачені засоби і отримати прибуток. Добитися поставленого результату можна лише при правильній організації рекламного процесу. Грамотно представити розміщену на стенді продукцію, притягнути до неї увагу відвідувачів виставки допоможуть дівчата стендиста. Красиві, стрункі, молоді і життєрадісні, саме такі співробітниці зможуть правильно рекламувати товар, представлений на стенді.

В чем заключается работа девушки стендистки

У чому полягає робота стендиста?

Бути обличчям компанії, нехай навіть на короткий час, це завжди відповідально і почесно, тому і вимоги до зовнішності і комунікабельності дівчини будуть високими. Як би не був красиво прикрашений стенд, він може бути проігнорований увагою більшості користувачів, тому необхідно зробити усі можливі заходи для залучення до нього уваги.

Стендист – це молода дівчина модельної зовнішності, що має навички спілкування і добре поставлену мову, здатна притягнути до себе увагу і відповісти на загальні питання клієнтів. Помилково вважати, що в завдання стендиста входить виключно присутність і підкорення оточення своєю посмішкою. Її завдання полягає в привертанні уваги клієнтів, чіткої передачі їм необхідного об’єму інформації про рекламований товар в стислій формі. 

Дівчина стендист запрошує відвідати і ознайомитися із стендом рекламованої компанії, встановлює перший контакт з потенційним клієнтом, проводячи коротку презентацію. Усіх зацікавлених продукцією(послугою) компанії клієнтів, дівчина направляє до менеджера по продажах. У її обов’язку входить швидко і точно відповісти на питання, що часто ставляться, і визначити міру зацікавленості клієнта рекламним продуктом. У результаті стендист робить наступну роботу:

  • Починає процес ознайомлення з продукцією компанії;
  • Вибирає із загальної маси клієнтів, що зацікавилися, відсіваючи дозвільних роззяв;
  • Створює позитивний імідж компанії, яку вона рекламує;
  • Стимулює зростання продажів і прибутку;
  • Надає дієву допомогу в роботі менеджера компанії.

работа девушки стендистки

Чому послуги стендистів в Києві мають підвищений попит?

У столиці України до рекламного продукту пред’являються підвищені вимоги, для донесення корисної інформації споживачеві використовують різні методики залучення клієнтів. В процесі організації виставок, презентацій і показів своєї продукції, компанії представники прагнуть максимально раціонально використати наданий їм майданчик, тому використовують послуги стендистів. Красива і добре підготовлена дівчина допоможе компанії досягти успіху у виставковому заході, зміцнивши свій імідж.

Де краще замовити стендистів на захід?

Рекламне агентство Vladpromo спеціалізується на підборі і підготовці персоналу для проведення рекламних акцій. Тут підбирають красивих, струнких і компетентних співробітників, забезпечують їх яскравими костюмами, учать їх правилам роботи з клієнтами. Стендиста Vladpromo повністю виправдають очікування їх наймача, справлять хороше враження на клієнтів, зроблять виставку справжньою святковою подією. Агентство має в розпорядженні широку базу співробітників, з якими співпрацює тимчасово або на постійній основі. Якщо ви хочете, щоб в організації заходу все пройшло бездоганно, стендисти стануть вам вірними помічницями в рішенні поставлених завдань.

Як оплачується праця стендистів?

Вартість роботи дівчини залежить від поставлених перед нею завдань, часу проведення рекламної акції, а також її навичок і умінь(іноземні мови, комунікабельність). Кожен замовник сподівається у результаті швидко повернути вкладені в рекламний проект кошти. Практика показує, що повернення засобів і величина отриманого прибутку у вигляді збільшення продажів і залучення нових клієнтів, повністю залежить від якості пропонованого рекламного продукту і компетентності дівчини стендиста. Ціна на послуги встановлюється заздалегідь, оскільки будь-який проект вимагає часу на підготовку(вивчення інформації об компанії, виготовлення одягу з логотипом компанії, складання відповідного сценарію). Дівчина повинна повною мірою володіти інформацією про рекламований їй товар, уміти чітко і грамотно відповісти на питання, що часто ставляться, тримати себе вільно і упевнено.

error: