Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Вибираємо кращі місця для роздачі листівок в Києві


Від правильного вибору місця роздачі листівок багато в чому залежить успіх усієї рекламної компанії. У столиці України безліч відповідних місць, де велике скупчення людей дозволяє виявити і притягнути потенційних клієнтів. Для роздачі флаєрів вибирають місця, де часто збираються або проходять люди, це можуть бути жваві вулиці і проспекти, торгові центри, станції метро і зупинки громадського транспорту.

Також листівки можна роздавати в автомобільних пробках, на світлофорах з тривалою стоянкою транспорту(актуально для відповідної тематики рекламного продукту). Роздача листівок може проходити у будь-якому жвавому місці Києва, для кожного окремого випадку підхід підбиратиметься індивідуально.

Выбираем лучшие места для раздачи листовок в КиевеВыбираем лучшие места для раздачи листовок

Коли і де не варто роздавати листівки?

Для роздачі рекламного продукту актуальний правильний вибір часу і місця роздачі. Не слід вибирати для рекламної акції ранні уранішні і пізні вечірні години, ідеальним часом є час обідньої перерви. Серед днів тижня краще віддавати перевагу вихідним дням(не унеможливлює роздачу реклами у буденні дні). З місць роздачі відразу слід виключити тихі спальні райони, де прохідність людей дуже низька. Також слід виключити громадський транспорт, роздавати листівки слід на одному місці, а не бігати з ними по вагонах метрополітену.

Роздача листівок в Києві, що треба знати?

Якщо в місті проходять знаменні святкові події, великі спортивні заходи і інші значимі заходи, де буде присутньою велика кількість людей, що підпадають під категорію потенційних клієнтів рекламної акції, слід скористатися ситуацією, що склалася. Промоутерові важливо добре орієнтуватися в місті, знати місцерозташування найбільш жвавих місць міста, великих торгових центрів, кінотеатрів, виставок, стадіонів.

Також слід уміти правильно оцінювати клієнтську аудиторію, вибираючи з маси людей своїх потенційних клієнтів, що рухається. Приміром, цільова аудиторія рекламної акції молоді і цілеспрямовані чоловіки у віці від 25 до 40 років, власники автотранспорту. Промоутерові краще розташуватися біля автомобільної стоянки великого торгового центру, і роздавати листівки чоловікам відповідного віку, що виходять або заходять на стоянку.

Лучшие места для раздачи листовок в КиевеВыбираем лучшие места для раздачи листовок в Киеве Vladpromo

Роздача листівок у метро – найжвавіші місця міста

Метрополітеном в столиці користується щоденного декілька сотень тисяч чоловік. Тут завжди багато людей, що не перешкодить підібрати зручне місце для роздачі рекламних листівок. Промоутер не повинен заважати городянам, створюючи перешкоду на їх шляху, тому кращим вибором місця стане вхід/вихід із станції метрополітену. Така велика кількість людей дозволяє швидко і ефективно роздати листівки. Часом для роздачі краще вибрати уранішній поспіх на роботу і обідню перерву. Увечері в метро люд їдуть більше втомленими, тому мало звертають увагу на пропонований їм рекламний продукт, відповідно ефективність такої роздачі буде менше.

Роздачі листівок у ТЦ – швидко і ефективно

Якщо хтось і не користується в Києві громадським транспортом, то за покупками ходить практично кожна людина, придбаваючи продукти харчування, побутові товари і речі. Вхід в торговий центр – це одно з найбільш перспективних місць для роздачі листівок, тут можна легко підібрати необхідну аудиторію потенційних клієнтів і вручити їм рекламний продукт. Роздача у торгового центру має ряд істотних переваг :

  • Охоплює усі верстви населення за соціальним і віковим показником;
  • Роздаючи листівки у ТЦ, промоутер дістає можливість підкреслити індивідуальність свого рекламного продукту і відсторонитися від можливих конкурентів.

Роздача листівок Vladpromo здійснюється досвідченими промоутерами, які не стоять довго на одному місці, намагаючись зацікавити рекламою як можна велику цільову аудиторію. Виключені будь-які скарги з боку адміністрації ТРЦ, промоутери не заважають роботі продавців, а яскраві інформаційні листівки практично ніколи не викидаються клієнтами. За співробітниками під час роздачі здійснюється постійний контроль, у тому числі ведеться відеоспостереження, у будь-який момент їх робота може бути перевірена.

Роздачі листівок на зупинках

Томливе очікування приходу громадського транспорту розташовує майбутніх пасажирів до отримання необхідної інформації. Якщо у момент стояння на зупинки у клієнта в руках з’явиться яскрава листівка, він обов’язково приділить півхвилини свого часу для вивчення її змісту. Рух транспорту відбувається регулярно, отже, і люди тут оновлюються із завидною постійністю, тому зупинки стали одним з відповідних місць для роздачі листівок.

error: