Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Як підвищити ефективність поширення реклами


Замовників поширення листівок, звичайно ж цікавить як таку рекламну кампанію удосконалити для досягнення найкращого результату і які конкретно рекламні хитрощі примушують ліфлетинг ставати результативнішим. Робота будь-якого рекламного заходу складається з сукупності декількох видів реклами.

І популярний, незважаючи на свою старовину, вид реклами — ліфлетинг, для ефективної роботи потребує рекламного помічника, наприклад проведенні семплинга. Такий тандем рекламних колег приведе до успіху в розкручуванні ТМ або успішному введенню товару на ринок.

В першу чергу, надання можливості спробувати рекламований продукт несе за собою залучення все більшої кількості зацікавлених потенційних споживачів. А по-друге, такий вид реклами несе в собі упевненість виробника в пропонованому товарі, що безумовно підкуповує потенційного покупця. Крім того, на проведення такої промо акції впливає місце проведення, а також вибраний час доби.

Безумовно, роздача листівок біля станції метрополітену опівдні йде успішніше, ніж опівночі. Результативність реклами має залежність від цільової аудиторії. Флаєри краще всього розходяться між студентів біля ВНЗ (100 листівок/годину). Попит на листівки-купони на знижки збільшується у декілька разів, таку популярність також мають листівки з корисною інформацією(карта міста, календар та ін.).

как повысить эффективность распространения рекламы

Великий вплив має те, як рекламний матеріал підноситься потенційному споживачеві. Поширення необхідно здійснювати з доброзичливістю і дитячою азартністю. На практиці доведено ефективнішу роботу промоутерів, якщо їх одягнути в ту, що привертає увагу одяг, який має безпосереднє відношення до тематики промоушену. Адже безглуздо виглядатиме, рекламна кампанія молочної ТМ якщо їх промоутери будуть одягнені в костюми сосисок.

Вид листівки повинен викликати інтерес потенційного споживача, що проходить. Додатковим плюсом буде зображення на листівці логотипу ТМ. Адже на вибір покупця не останнім має вплив авторитет компанії, який гарантує якість купленого продукту.