Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Як правильно вибрати хостес для заходу?


Це питання сьогодні цікавить багато бізнесменів Києва, що бажають організувати і грамотно провести рекламну акцію у своїй компанії. Єдине правильне вирішення цього питання буде звернення в спеціалізоване рекламне агентство, здатне надати подібну послугу на високому професійному рівні. Саме поняття вибрати хостес повинне припускати можливість вибору послуги серед декількох актуальних пропозицій, де остаточний вибір завжди залишається за клієнтом.

как правильно выбрать хостес для мероприятия

Чому вибір хостес такий важливий?

Від зробленого вибору залежатиме успіх рекламної акції, з ним буде тривалий час асоціюватися товар або послуга, запропонований під час презентації широкої аудиторії. Тобто, від успішної роботи притягненого персоналу визначатиметься ефективність усього заходу, від якого чекають нових продажів, розширень ринків, збуту продукції, залучення додаткових клієнтів і збільшення прибутку.

Чи будуть повернені вкладену в рекламну акцію гроші, чи принесуть вони прибуток її організаторам? Саме від якісної реклами залежить, чи стане вибраний товар затребуваним, чи матиме купівельний попит, мати право на існування.

Выбираем хостес в Киеве

Як проводить хостес агентство Vladpromo?

Зробити правильний вибір завжди можна за допомогою кастингу, проведення якого матиме на увазі декілька основних етапів :

  • Спочатку підбираються кандидати візуально відповідні концепції рекламованого продукту, а також що добре відповідають загальній стратегії запланованого заходу;
  • Після проведеного відбору, починається індивідуальна робота з потенційними кандидатами, де відбувається візуальний контакт, вивчення особистих якостей і можливостей. У хостес вітається наявність портфоліо про участі в подібних проектах, також є список кандидатів, з якими рекламне агентство співпрацює на постійній основі. Кастинг припускає бесіду з дівчиною, де вона повинна коротко розповісти про роботу в подібних проектах і спробувати представити рекламований продукт.

Вивчаючи портфоліо, розповідь кандидата і зовнішній дані хостес, приймається рішення про її участь в планованій акції.

Які основні вимоги до хостес в Києві?

Кожен відібраний кандидат повинен мати виразне уявлення про продукт, товар або послугу, який рекламуватиметься. Також хостес повинна уміти правильно формулювати і виражати свої думки, правильно піднести клієнтам рекламований товар, виставивши його в кращому світлі. Сама зовнішність повинна привертати увагу клієнта, зацікавлювати його у виборі на користь майбутньої купівлі.

По пропонованих фотографіях потенційних учасниць, практично неможливо визначити їх уміння спілкуватися з аудиторією, чинник гармонійної відповідності рамкам рекламної компанії. Також важливий правильно підібраний макіяж, одяг і аксесуари, вони не повинні справляти на клієнтів відразливого враження. У рекламній акції спочатку буде саме візуальний контакт з хостес, і лише після цього відбувається формування інтересу до рекламованого продукту.

Останній аргумент на користь вибору кандидатів

У хостес має бути особиста зацікавленість в просуванні рекламного продукту, інакше буде важко приховати явну байдужість під час акції, що проводиться. Грамотно побудована презентація – це вже велика частина успіху майбутніх продажів, якість, характеристики і користь від використання не будуть оцінені, якщо недбало віднестися до реклами.

Хостес важливо налаштуватися на споживчу хвилю, зрозуміти важливу грань між попитом і пропозицією, стати в цьому аспекті сполучною ланкою. Від вибору хостес залежатиме успіх рекламної акції, підвищення іміджу представленого продукту і його подальшого відношення до споживача.

Як вибрати правильно?

Таке непросте завдання доцільно доручити професійному рекламному агентству, де працюють фахівці високого класу, здатні вирішувати поставлені завдання будь-якої міри складності. У київському агентстві Vladpromo до проведення рекламних акцій підходять з усією відповідальністю, ретельно підбираючи кандидатів на роль хостес, проводячи їх навчання і перевіряючи знання.

Притягуються виключно стрункі і красиві дівчата, що уміють подати себе і викликати інтерес до рекламованого товару. Агентство співпрацює з провідними модельними студіями столиці, в підборі кандидатів використовують прогресивні психологічні методи, несучи повну відповідальність за роботу кожної хостес.

error: