Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Як правильно вибрати рекламне агентство?


 Не знаючи критерій вибору хорошого рекламного агентства, замовники часто роблять неправильні рішення, які плачевно позначаються на ефективності рекламної кампанії.

Частенько, на вибір впливає тільки симпатія до менеджера агентства або маленькі ціни, все ж неправильно покладатися на ці чинники.

Необхідно серйозно підійти до вибору рекламного агентства, адже рекламна кампанія вимагає грошових витрат, а головне від нього залежить успішність піару ТМ, кампанії або послуг.

Вибір рекламного агентства — відповідальний крок

В першу чергу необхідно вирішитися з видом реклами, яка Вам найбільш підходить. У випадки вибору реклами : роздача листівок, розклеювання оголошень, промо-акції, семплинг, люди які машуть прапорами, хостес, поцікавтеся у менеджера який досвід роботи РА у сфері рекламних послуг і скільки успішних проектів провели по цій послузі, яка вас цікавить.

Буде неправильним погодитися на першу зустрічну пропозицію розрекламувати Вашу компанію або послугу. Необхідно ретельно проаналізувати ринок рекламних послуг, що надаються. Перед укладенням договору або усних домовленостей необхідно обговорити цілі і завдання реклами, а також терміни виконання замовлення.

По-друге, кожне рекламне агентство має спеціалізацію, і щоб не помилитися з вибором необхідно поцікавитися, в чому агентство сильно найбільш. Наприклад, рекламне агентство великого міста здатне впоратися з масштабною рекламною кампанією. Великі агентства мають перевагу, в здатності догодити навіть найдосвідченішому гурманові. Бути клієнтом одного агентства дає можливість розраховувати на програму лояльності і збереженні Вашого часу.

Ну і завершальний радий з вибору хорошого рекламного агентства – необхідно ретельно вивчити рекламні кампанії, які були проведені вибраним Вами агентством, щоб мати уявлення про якість і рівень пропонованих послуг.

error: