Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Як провести урочисте відкриття із мінімальними витратами?


Відкриття магазину, торгового центру, ресторану, офісу чи фірми є важливою подією у житті кожної компанії. Такий захід слід проводити у рамках особливої урочистості, використовуючи елементи рекламної компанії. Відкриття закладу будь-якого формату можна легко перетворити на святкове шоу, що сприятиме формуванню початкової клієнтської бази. Проте свято відкриття вимагає грамотної підготовки та реалізації, тільки в такому разі воно зможе принести очікуваний результат.

З чого краще розпочати?

Правильне відкриття допоможе сформувати власникам бізнесу первинну клієнтську базу, що позитивно позначиться на подальшій фінансовій діяльності компанії. Для отримання належного ефекту від майбутнього відкриття необхідно провести ряд підготовчих дій. Перед відкриттям закладу потрібно:

  • Офіційно зареєструвати свій бізнес;
  • Визначитись з нішою подальшої діяльності;
  • Сформувати асортименти продукції, товарів або послуг;
  • Знайти підходяще приміщення, провести у ньому ремонт та підготовку до подальшої діяльності;
  • Закупити необхідне обладнання та найняти персонал.

Основною метою власників торгових приміщень є потреба у забезпеченні фінансового обороту, їх розмір повинен покривати всі вкладення в бізнес та приносити певний прибуток. Інакше підприємство буде нерентабельним. Торгівля та сфера послуг дуже гостро потребує нових клієнтів, для їх залучення використовуються різні маркетингові ходи, у тому числі рекламну акцію при відкритті закладу. Щоб вкладені кошти повністю себе окупили, необхідно ретельно продумати стратегію певного виду діяльності, використовувати ефективні інструменти маркетингу. Довірити таку роботу найкраще справжнім професіоналам своєї справи, це допоможе уникнути помилок, прорахунків та фінансових втрат.

Реклама під час планування акції

Розпочати рекламну компанію доцільно заздалегідь, тобто на етапі будівництва чи ремонту орендованої будівлі. Потенційним клієнтам необхідно донести інформацію, що найближчим часом тут працюватиме торгова точка або фірма, яка надає певні послуги. Найпростішим способом реалізувати подібну задумку є рекламний банер, на якому буде розміщена коротка інформація про подальшу діяльність компанії, і вказана дата відкриття. Також на банері має бути розміщена інформація про вид продукту (товар, послуга), який надалі буде запропонований клієнтам. Рекламний продукт може містити інформацію про можливі знижки та акції, присвячені дню відкриття закладу. Для створення потрібного ажіотажу навколо майбутнього відкриття, цільову аудиторію слід повідомити про роздачу цінних призів, проведення розіграшів, видачі карток на отримання знижок та бонусів.

урочисте відкриття

Як правильно повідомити клієнтів про майбутнє відкриття?

Безпосередньо перед самим відкриттям використовуються рекламні візуальні та поліграфічні інструменти. Роздача листівок та свят проводиться під виглядом запрошень на відзначення знакової події. У цьому роздача здійснюється у безпосередньої близькості від місця відкриття, а й у найближчих районах, віддаючи перевагу місцям великого скупчення людей (ринки, вокзали, парки, станції метро, зупинки транспорту). У спальних районах міста краще розклеїти оголошення рекламного характеру або розкласти поліграфічну рекламу до поштових скриньок мешканців найближчих будинків. Для поширення друкованої продукції залучаються досвідчені співробітники, які знають специфіку подібної роботи та вміють ефективно використовувати рекламний інструмент, доносячи його до потенційного клієнта. Кількість надрукованих та розданих рекламних запрошень, листівок та оголошень безпосередньо вплине на кількість людей, які прийдуть на заплановане відкриття.

Просування після відкриття

Помилково припускати, що точка торгівлі або надання послуг у найкоротший термін набере необхідну для успішної роботи кількість клієнтів. Адже саме їх кількість визначає торговельний оборот, пов’язаний з кількістю товару, що закуповується, і найнятого персоналу. Тому після відкриття доцільно продовжувати рекламну компанію. Фахівці івент агентства рекомендують проводити її протягом перших 2-3 тижнів після відкриття, і це дасть відчутні результати у становленні бізнесу. Швидко наростити клієнтську базу можна шляхом реклами, розміщеної у соціальних мережах, на телебаченні та інтернет спільноти відповідної тематики. Ефективним інструментом залучення нових потенційних клієнтів буде яскрава барвиста вивіска, де обов’язково має бути назва компанії і бути точно відображено напрямок її діяльності.

Святкове шоу

Будь-який урочистий захід, присвячений відкриттю нового торгового майданчика, має викликати масу позитивних емоцій у запрошених на святкування учасників. Завдяки цьому такі відкриття запам’ятаються відвідувачам, і вони захочуть прийти сюди ще раз. Подія слід розглядати як рекламний хід, що має на меті досягти певних результатів:

  • Заявити про появу нової торгової точки;
  • Повідомити потенційних клієнтів про всі можливі переваги, які на них чекають при регулярному відвідуванні;
  • Зробити на гостей належне враження;
  • Сформувати базу початкових клієнтів, заслуживши їхню довіру;
  • Запустити ефект “сарафанного радіо”.

Для досягнення поставленої мети слід особливу увагу приділити оформленню торгового залу. У більшості людей, оцінюючи побачене, переважають візуальне сприйняття, засноване на внутрішньому відчутті. Тобто перше враження має особливе значення для формування подальшої думки. Тому важливо максимально красиво та ефектно оформити вхід та торговий зал. Найчастіше для вирішення подібних завдань використовують арки із квітів або повітряних куль. Проте в івент агентстві є безліч готових рішень для втілення в життя найоригінальніших ідей.

Відкриття за мінімальною ціною

Паперова реклама є найдоступнішим продуктом, що вимагає мінімального вкладення коштів. Яскраві флаєри, листівки, плакати, календарі все це коштує порівняно недорого, при цьому має значний ефект від їх використання. Паперова рекламна продукція має бути для людини максимально корисною, у такому разі вона не викине її. Тому досвідчені фахівці маркетингу намагаються завдати рекламного продукту максимум корисної для клієнта інформації. Зокрема листівка може містити дані про майбутній розіграш, можливість отримання бонусів та знижок, графік роботи магазину. При роздачі друкованої продукції важливо звернути увагу людини на переваги, які вона може надати. Простіше використовувати короткі слогани, що складаються з простих виразів.

Фірмовий одяг

Важливою умовою формування подальшого іміджу торгової мережі є використання форми єдиного зразка всім співробітникам. Повинні бути використані кольори, що відображають єдиний стиль компанії. Хорошим рішенням буде завчасне виготовлення футболок, жилеток та головних уборів із нанесеними на них логотипами компанії.

error: