Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Організація рекламних заходів

Рекламний захід – ефективний спосіб просування бренду або певного товару, послуги. Будь-яка торгова марка прагне притягнути нових покупців і поліпшити свою репутацію. Для цього можна використати різні способи, приміром, давати подарунки за купівлю або проводити розіграші.

Ми готові організувати рекламний захід, вибрати місце і ефективний спосіб залучення клієнтів. Наші фахівці знають, як підвищити лояльність покупців і збільшити популярність бренду. Грамотно організований захід завжди дає результати і дозволяє просунути торгову марку.

Де проводяться рекламні заходи?

Для проведення заходів рекомендується вибирати громадські місця, де завжди багато людей. В цьому випадку вдасться притягнути потенційних покупців і підвищити лояльність клієнтів. Ми, як правило, організовуємо рекламні компанії в торгових центрах і магазинах. Саме у місцях продажів товарів рекламні акції найбільш дієві.

Суть заходів полягає в тому, що треба зацікавити людину. Навіть звичайний перехожий може стати покупцем, якщо його переконати придивитися до бренду. Можна влаштувати презентацію, запропонувати спробувати продукт, щоб людині було простіше довіритися торговій марці. Цікаві заходи створюють позитивні враження у людей і підштовхують до придбання продукції.

Ми запрошуємо промоутерів, які грамотно і ввічливо притягатимуть клієнтів. Саме вони проводять презентації, а також консультують людей з приводу бренду і товару. Вони знають, як знайти підхід до кожної людини. Фахівці доброзичливо відносяться до людей, щиро посміхаються і ненав’язливо розповідають про переваги компанії.

Якщо регулярно проводити рекламні заходи в магазині, вдасться підвищити популярність продукції. Важливо виділити конкретний товар на тлі конкурентів, щоб на нього усі звернули увагу.

Також треба постаратися переманити клієнтів, які вже тривалий час користуються продукцією інших торгових марок. Зробити це непросто, але можливо. Доведеться промоутерам розповідати, чому рекламований бренд кращий, а при необхідності пропонувати подарунки за купівлю.

Ми знаємо ефективні стратегії і притягаємо тільки досвідчених фахівців для проведення заходів. З нашою допомогою вдасться швидко просунути навіть новий бренд або поліпшити репутацію торгової марки.

Ефективні рекламні стратегії

Недостатньо регулярно згадувати переваги бренду і говорити про те, наскільки він якісний. Доведеться використати усі способи залучення клієнтів, тому як в іншому випадку не вдасться зацікавити потенційних покупців.

Ми дотримуємося різної тактики і при організації заходів підбираємо найбільш дієві способи, які допомагають заманити людей. Найбільш популярні з них, які обов’язково допоможуть збільшити кількість покупців.

Ефективні способи:

  • Подарунки за купівлю. Усі люди люблять презенти, і на це робиться акцент. За купівлю певного товару буде запропонований невеликий подарунок. Це обов’язково притягне увагу покупців і допоможе підвищити ефективність реклами. Навіть недорогий презент дозволяє виділити конкретний товар на тлі інших і підвищити на нього попит.
  • Презентація. Коли у продаж надходить новий продукт, його рекомендується грамотно презентувати. Промоутери повинні розповісти про його особливості і переваги, щоб зацікавити клієнтів. Добре, якщо можна буде особисто подивитися на товар і навіть спробувати.
  • Семплінг. Для залучення покупців можна безкоштовно роздавати людям зразки товарів або давати їх як бонус при купівлі інших продуктів. Людина обов’язково випробує товар і вирішить, чи треба його купувати.
  • Програми лояльності. Для постійних клієнтів рекомендується робити програми лояльності. Вони допомагають звернути увагу постійних клієнтів на додаткові товари або послуги. Можна поширювати промокоди, купони і надавати знижки. Покупці будуть задоволені, і вдасться поліпшити їх відношення до бренду.
  • Консультація. Жоден рекламний захід не обходиться без консультації. Промоутер повинен при необхідності відповісти на будь-які питання з приводу товару або бренду, щоб у клієнта не залишилося сумнівів.
  • Дегустації. Багато людей не можуть пройти повз стенд, де можна спробувати продукцію. Як мінімум, з інтересу захочеться покуштувати продукт, а потім вирішити, чи треба його купувати. Якщо товар сподобається, тоді його можна буде придбати.
  • Лотереї і розіграші. Людям цікаво прийняти участь в подібних акціях і спробувати виграти приз. До того ж, це дозволить притягнути їх увагу до певного бренду.
  • Switch Selling, Цей термін має на увазі обмін товару. Припустимо, покупець приносить річ, вживану, а натомість може отримати товар від рекламованого бренду. Це ефективний спосіб підвищити притягнути нових покупців.

Ми грамотно організуємо рекламний захід і підберемо найбільш відповідні методи залучення клієнтів. Наші фахівці підберуть найбільш відповідне місце і підготують все для проведення рекламної акції. Люди зможуть не лише ближче познайомитися з торговою маркою, але і весело провести час.

Подібні заходи швидко дають результат і дозволяють притягнути нових клієнтів. Окрім цього, покращується репутація бренду, і про нього дізнаються багато людей. Товар виділятиметься на тлі конкурентів, тому вдасться значно збільшити продажі.

Замовляйте у нас організацію рекламних заходів, щоб просунути свій бренд. Ми візьмемо усі турботи на себе і підберемо ефективну стратегію. Наша компанія має великий досвід в організації рекламних компаній, тому знає, як мотивувати людей купити продукцію. Покупцям сподобається захід і робота промоутерів, і вони забажають ближче познайомитися з брендом.