Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Послуга семплінг

Ніхто не посперечається з тим, що останнім часом реклама стала невід’ємною частиною життя кожної людини. Будь це дитина, підліток або доросла людина, усі ми день у день зустрічаємося з тим або іншим видом маркетингу. Маркетинг є набором інструментів, які потрібні для ефективного функціонування підприємства. Особливо в умовах високої конкуренції. Одним з таких інструментів виступає семплінг.

Семплінг – це спосіб стимулювання продажу продукції тієї або іншої компанії за рахунок безкоштовної роздачі пробних зразків. Головна мета такого виду реклами – ознайомити потенційних покупців з продуктом і максимально збільшити попит на нього.

На перший погляд такий спосіб просування продукції на ринок і збільшення об’ємів його збуту – малоефективний. Але це не так.

Семплінг – один з дуже ефективних способів заявити компанії про себе і збільшити попит на свій товар. Він виступає як унікальна можливість потенційних клієнтів безпосередньо ознайомитися з товаром. Побачити його, відчути на дотик, перевірити якість особисто. Адже ніякі слова не переконають людину в чомусь, поки вона сама не переконається в цьому.

Семплінг реалізується шляхом роздачі пробників того продукту, який рекламується. Роздача пробників полягає в тому, що людина, що отримала певну продукцію, до того ж безкоштовно, звикає до неї.

Коли пробник закінчується, людина  відчуває потребу в цій продукції. І  довго не думаючи, вирішує придбати її. Отримавши товар, людина порадить його також і своїм друзям, знайомим, сусідам. Так і працює цей вид реклами. Ефективно, продуктивно і якісно.

Звичайно, цей метод має і свої мінуси. Одним з яких є те, щоб ця реклама мала позитивний результат, треба потурбуватися не лише про її якість, але і масштабність. А це, у свою чергу, для компанії означає понесення значних витрат.

Потрібно виготовити велику кількість пробників, щоб більше людей їх отримало. А ще – заплатити людям, які займатимуться їх роздачею. Але ці витрати, згідно із статистикою, яка дає аналіз такому методу реклами, як семплінг, не лише  покриваються, але ще і приносять прибуток. Оскільки цей метод привертає увагу споживачів, підвищує об’єми продажів і швидкість просування товару на ринок.

Приклади семплінга в фото:

Щоб організувати якісну і продуктивну семплінг-акцію, також  дуже важливо підібрати потрібних людей, які проводитимуть цю рекламу. Тобто таких, які могли б уміло, доступно і якісно подати продукцію потенційним споживачам. Розповісти про неї, переконати споживачів, що саме ця компанія робить і пропонує найякіснішу продукцію.

Тому коли ми набираємо людей на роботу, ми підходимо до цього питання відповідально і прискіпливо. Окрім комунікабельності і приємного зовнішнього вигляду, ми вимагаємо від своїх промоутерів знання ринку збуту, досвід, цілеспрямованість, уміння знайти найбільш правильний вихід з тієї або іншої ситуації, який би не лише задовольнив бажання споживачів, але і приніс максимальну вигоду і прибуток компанії.

Звичайно, набагато простіше рекламувати продукцію компанії, яка вже має досвід і популярність серед споживачів. Але наше рекламне агентство ніколи не відмовлялося від пропозиції зайнятися рекламою товару компанії, яка тільки починає своє функціонування. Так, це велика відповідальність і досить не проста робота.

Але для нас – це гідний виклик. Ми відчуваємо усю важливість справи, яка покладена на нас. З совістю і наполегливістю відносимося до її виконання. До того ж, виходячи з особливостей семплінга, з упевненістю можна говорити про те, що особливо для початкуючих компаній, він являється кращим способом заявити про себе на ринку.

Вартість наших послуг представлена в таблиці нижче

Об’єм робіт

Вартість(грн/годину)

від 40 до 120 годин

120-125

від 120 до 500 годин

115-120

від 500 до 1000 годин

115

*Один супервайзер може контролювати від трьох до п’яти точок, залежно від їхнього розташування один від одного. Вартість роботи супервайзера: 350-450 грн/день.

* Перерва для персоналу кожні 2 години по 15 хвилин.


Додаткова вартість до послуг з семплінгу

 Для проведення промо-акцій в ТРЦ, виставкових центрах, різних будівлях — потрібний дозвіл на проведення рекламної компанії від адміністрації-керівництва. За додаткову плату, ми також допомагаємо нашим клієнтам в оформленні дозволів.
 
Наше Рекламне агентство займається  друком поліграфії (листівок, флаєрів і так далі) і усього необхідного для проведення промо-акцій (промо стійки, футболки, кепки, манішки ). Допомагаємо з розробкою макетів. Якщо Ви потребуєте цієї послуги — звертайтеся до наших менеджерів і вони з радістю вишлють Вам прорахунок.