Послуга семплінг
Ніхто не посперечається з тим, що останнім часом реклама стала невід’ємною частиною життя кожної людини. Будь це дитина, підліток або доросла людина, усі ми день у день зустрічаємося з тим або іншим видом маркетингу. Маркетинг є набором інструментів, які потрібні для ефективного функціонування підприємства. Особливо в умовах високої конкуренції. Одним з таких інструментів виступає семплінг.
Семплінг – це спосіб стимулювання продажу продукції тієї або іншої компанії за рахунок безкоштовної роздачі пробних зразків. Головна мета такого виду реклами – ознайомити потенційних покупців з продуктом і максимально збільшити попит на нього.
На перший погляд такий спосіб просування продукції на ринок і збільшення об’ємів його збуту – малоефективний. Але це не так.
Семплінг – один з дуже ефективних способів заявити компанії про себе і збільшити попит на свій товар. Він виступає як унікальна можливість потенційних клієнтів безпосередньо ознайомитися з товаром. Побачити його, відчути на дотик, перевірити якість особисто. Адже ніякі слова не переконають людину в чомусь, поки вона сама не переконається в цьому.
Семплінг реалізується шляхом роздачі пробників того продукту, який рекламується. Роздача пробників полягає в тому, що людина, що отримала певну продукцію, до того ж безкоштовно, звикає до неї.
Коли пробник закінчується, людина відчуває потребу в цій продукції. І довго не думаючи, вирішує придбати її. Отримавши товар, людина порадить його також і своїм друзям, знайомим, сусідам. Так і працює цей вид реклами. Ефективно, продуктивно і якісно.
Звичайно, цей метод має і свої мінуси. Одним з яких є те, щоб ця реклама мала позитивний результат, треба потурбуватися не лише про її якість, але і масштабність. А це, у свою чергу, для компанії означає понесення значних витрат.
Потрібно виготовити велику кількість пробників, щоб більше людей їх отримало. А ще – заплатити людям, які займатимуться їх роздачею. Але ці витрати, згідно із статистикою, яка дає аналіз такому методу реклами, як семплінг, не лише покриваються, але ще і приносять прибуток. Оскільки цей метод привертає увагу споживачів, підвищує об’єми продажів і швидкість просування товару на ринок.
Приклади семплінга в фото:
Щоб організувати якісну і продуктивну семплінг-акцію, також дуже важливо підібрати потрібних людей, які проводитимуть цю рекламу. Тобто таких, які могли б уміло, доступно і якісно подати продукцію потенційним споживачам. Розповісти про неї, переконати споживачів, що саме ця компанія робить і пропонує найякіснішу продукцію.
Тому коли ми набираємо людей на роботу, ми підходимо до цього питання відповідально і прискіпливо. Окрім комунікабельності і приємного зовнішнього вигляду, ми вимагаємо від своїх промоутерів знання ринку збуту, досвід, цілеспрямованість, уміння знайти найбільш правильний вихід з тієї або іншої ситуації, який би не лише задовольнив бажання споживачів, але і приніс максимальну вигоду і прибуток компанії.
Звичайно, набагато простіше рекламувати продукцію компанії, яка вже має досвід і популярність серед споживачів. Але наше рекламне агентство ніколи не відмовлялося від пропозиції зайнятися рекламою товару компанії, яка тільки починає своє функціонування. Так, це велика відповідальність і досить не проста робота.
Але для нас – це гідний виклик. Ми відчуваємо усю важливість справи, яка покладена на нас. З совістю і наполегливістю відносимося до її виконання. До того ж, виходячи з особливостей семплінга, з упевненістю можна говорити про те, що особливо для початкуючих компаній, він являється кращим способом заявити про себе на ринку.
Вартість наших послуг представлена в таблиці нижче
Об’єм робіт |
Вартість(грн/годину) |
від 40 до 120 годин |
120-125 |
від 120 до 500 годин |
115-120 |
від 500 до 1000 годин |
115 |
*Один супервайзер може контролювати від трьох до п’яти точок, залежно від їхнього розташування один від одного. Вартість роботи супервайзера: 350-450 грн/день.
* Перерва для персоналу кожні 2 години по 15 хвилин.