Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Урочисті відкриття торгових точок, офісів і магазинів

Просування на ринок нового товару, урочисте відкриття нового магазину або офісного центру – це завжди свято. Свято, наповнене масою приємних емоцій для відвідувачів і покупців, яких майже завжди чекають акції, знижки і подарунки. Але для тих, хто організовує такий захід, період підготовки до нього і сам момент відкриття пов’язаний з множиною питань, проблем і завдань.

Як анонсувати Подію, кого запросити і як притягнути саме тих, хто стане постійним і вигідним клієнтом, які сюрпризи підготувати гостям і як взагалі зробити, щоб заплановане свято пройшло на ура«!, щоб його запам’ятали і про нього заговорили? Ці і інші подібні до них питання доводиться оперативно і професійно вирішувати тим, на чиї плечі несподівано ліг передсвятковий клопіт.

Зрозуміло, можна важко зітхнути, стиснути зуби, запросити на допомогу друзів і всім разом відправитися підкорювати вершини event- індустрії. Рішення сміливе, але не завжди вірне. Для того, щоб урочисте відкриття бутику або автосалону успішно відбулося, необхідно не лише продумати і зрозуміти увесь алгоритм необхідних дій, але і врахувати безліч найдрібніших нюансів, без яких свято просто не станеться.

А можна піти іншим шляхом і звернутися до тих, хто не перший рік займається організацією подібних заходів, наприклад, до фахівців рекламного агентства Vladpromo, які в найкоротші терміни готові «під ключ» зробити справжнє свято відповідно до будь-яких побажань замовника.

Вважаємо і пишемо сценарій

Для того, щоб нічого не упустити і мати уявлення про результат запланованого заходу, необхідно розробити алгоритм дій, визначити зони активності і відповідальності, і звичайно ж розрахувати попередній бюджет. Не буває однакових свят, тому не повинно існувати сценаріїв, схожих один на іншій. Кожен ринок, кожен напрям бізнесу, кожен товар і кожна послуга виключно індивідуальні. 

Тому сценарій урочистого відкриття чергової автозаправної станції істотно відрізнятиметься від свята, присвяченого відкриттю салону краси. У одному для потенційних покупців буде досить арки з повітряних куль перед дверима магазину і 5-ти процентної знижки на усі ковбасні вироби, в іншому – оптимальним варіантом буде ціла театральна постановка з професійними ведучими, показом мод і вишуканим фуршетом.

Подарунки і бонуси люблять всі, і самий час їх дарувати і під час урочистого відкриття. Але перш ніж щедро роздавати дисконтні карти, фірмові сувеніри і зразки продукції, необхідно визначити для себе і чітко розуміти, який саме прибуток вашому бізнесу принесе подібна промо акція в майбутньому, яка буде від неї віддача для вашої торгової точки. Іноді, за допомогою самого незначного подарунка можна притягнути людину і зробити його постійним клієнтом. Усього лише потрібно знати, як.

Знайти оптимальний варіант залучення покупців і прорахувати фінансовий ефект від таких дій неспеціалістові досить складно. Менеджери рекламного агентства Vladpromo мають багаторічний досвід роботи з різними ринками і напрямами бізнесу. 

Серед наших клієнтів успішна робота з торговими центрами і магазинами дитячих товарів, будівельними компаніями і друкарнями, агентствами нерухомості і промисловими підприємствами. Для кожного з них ми знайшли оптимальний варіант просування, що залучає до них увагу з перших днів роботи.

Підбір персоналу

Залежно від заходів, запланованих під час урочистого відкриття, тематики самого свята, пропонованих товарів і послуг підбирається необхідний промо-персонал. 

Найчастіше для відкриття торгової точки виникає потреба у ведучому, звукооператорові зі своєю апаратурою і декількох промоутерах, в обов’язки яких входить роздача сувенірів і рекламних листівок. Це самий нескладний, але і самий стандартний варіант свята. Магазини з використанням такого сценарію відкриваються досить часто.

Але від стандартних заходів завжди хочеться трохи відійти убік. Як бути в цьому випадку? Це нескладно, усього лише досить грамотно оцінити товар і його потенційних покупців, зрозуміти, що саме буде і цікаве, що понад усе притягне цільову аудиторію.

Фахівці Vladpromo готові підібрати і підготувати промоутерів для будь-яких заходів. Це і професійні моделі для презентації ювелірної колекції на відкритті бутику, і хелпери, вирішальні усі завдання по організації технічної частини заходу, і аніматори в ростових ляльках, і танцюристи, і відомі артисти, здатні зробити відкриття вашого магазину незабутнім.

Промо-матеріали

Про роздачу сувенірів з фірмовою символікою мова вже велася. Але не лише рекламні флаєри і чашки з логотипом прийнято дарувати на святі відкриття. 

Нерідко саме за допомогою POS- продукції розставляються усі необхідні акценти, наносяться найяскравіші штрихи. Про дизайн, виготовлення і кількість необхідних промо-материалів також варто замислитися заздалегідь.

Для урочистого відкриття магазину понад усе підійдуть:

  • Повітряні кулі, які відразу ж створять загальну атмосферу свята. За бажання їх можна вибрати відповідно до корпоративних кольорів, нанести логотип, слоган або адресу офіційного сайту компанії.
  • Промо-форма для персоналу і аніматорів, яка зробить свято яскравішим і ексклюзивним. Не обов’язково використати для цього повні комплекти спецодягу, іноді можна обійтися звичайними футболками з логотипом.
  • Поліграфія, при виготовленні якої бажано продумати момент «корисності» для покупця, приміром, до рекламної листівки можна прикріпити талон на знижку, а по розданих в день відкриття лотерейних білетах провести згодом розіграш цінних призів.
  • Ростові ляльки, які останнім часом стають усе більш популярними. Це з’ясовано – такий крок привертає увагу до заходу, робить його таким, що більше запам’ятовується. З такими ляльками із задоволенням фотографуються, створюючи для торгової точки додаткову рекламу.
  • Варто відмітити, що звернувшись в рекламне агентство Vladpromo, легко відразу замовити усі ці промо-матеріали, виготовлені конкретно для вашого заходу.

Висновки і рекомендації

Часто при урочистих відкриттях салонів і магазинів, організатори забувають про деякі важливі для успіху моменти. Слід заздалегідь продумати хто і яким способом здійснюватиме доставку персоналу і устаткування, хто займеться усіма технічними моментами, як і чим буде оформлено приміщення, в якому проводиться свято. Це лише вершина айсберга, усе інше залишається під пеленою професіоналізму і досвіду співробітників Vladpromo, що займаються організацією «під ключ» подібних заходів.


Фахівці компанії Vladpromo організовують урочисте відкриття вашого магазину, офісу або торгового приміщення — швидко і професійно. Залишайте заявку в чаті або дзвоніть по телефонах вказаних на сайті. Консультація БЕЗКОШТОВНА!