Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Прапоромахи і банерісти

Прапоромахи і банерісти – це досить цікавий вид реклами, який має безліч особливостей. Перша особливість полягає в тому, що ця реклама має властивість ненав’язливо, але одночасно якісно привертати увагу потенційних клієнтів. Ця реклама, в основному, проводиться на вулицях міста, де проходить велика кількість людей і проїжджає багато машин.

Говорячи про цю рекламу, виникає питання, навіщо використати людей, які махали б прапорами і стояли з рекламними афішами, якщо можна просто прикріпити прапор або приклеїти плакат додому або дошку оголошень.

Так, звичайно, другий варіант був би простіший і дешевший. Але не ефективніший. Оскільки прапори і рекламні афіші, які носять люди, привертають більше уваги. А це, у свою чергу, для компаній, продукція або послуги якої пропонуються, означає досягнення очікуваних результатів і прибутку.

Доведемо це на простому прикладі. Кожен день по дорозі на роботу ви проходите мимо дошки оголошень, де висить певна реклама. Спочатку ви звернете на неї увагу, але проходячи повз вже на наступний день – можете пройти повз, так як ви попередньо задовольнили свою цікавість, вже прочитали інформацію, яку несе ця рекламна афіша. Це пояснюється тим, що реклама день у день висить на тому ж самому місці, вона закріплюється у вашій підсвідомості і викликає звикання, повторно не пробуджуючи інтерес.

Флагомахи

Зворотну дію і вплив на потенційних споживачів можна спостерігати, говорячи про вище згадану рекламу «Прапоромахи і банерісти». Як правило, ці люди не стоять на місці. Змінюючи місця, вони частіше потрапляють в коло вашого зору. Відповідно, ви частіше зустрічаєтеся з цією рекламою, ваша зацікавленість росте. А це і є метою її організаторів.

Важливою особливістю і, без сумніву, перевагою цієї реклами є те, що в порівнянні з плакатами, які висять на дошці оголошень і рекламними роликами, які крутять по телебаченню, вона характеризується більшою доступністю і ясністю відносно потенційних споживачів. Адже людина, яка зацікавилася рекламою, може без зусиль отримати повну інформацію про той або інший товар. Для цього їй не доведеться дзвонити на телефон рекламної компанії або заходити на її сайт. Їй досить просто звернутися до людей, які махають прапорами або носять плакати, і отримати відповіді на усі питання, що цікавлять.

Дуже важливим моментом в організації цієї реклами є підбір людей, які махали б прапорами і носили рекламні банера. Такі люди мають бути комунікабельними, відкритими, зацікавленими в досягненні кращих результатів, добре проінформованими про компанію і продукцію, яку вони рекламують, і, не менш важливо, усміхненими і доброзичливими.

Наступним важливим моментом є вибір місця проведення реклами. Як вже показав досвід, краще всього проводити такі акції в місцях, де проходить велика кількість людей і, бажано щоб це було недалеко від магазину або торгового центру, де можна було б придбати продукцію, яка рекламується. У цьому полягає психологічний принцип цієї реклами. Потенційний споживач, який зацікавився рекламою, має можливість відразу придбати пропонований товар. Це дуже важливо, адже згодом він може передумати, або забути про цю купівлю.

Ще одним важливим чинником ефективності реклами «Прапоромахи і банерісти» є час її проведення. З власної практики ми зробили висновок, що краще такі акції проводити з дев’яти ранку до семи годин вечора. Саме тоді потенційні клієнти найбільш активні і готові придбати продукцію або скористатися послугами, які рекламуються.

Вибравши компанію « VLADpromo », ви виберете фахівців, які уміло і успішно проводять цю акцію. За час нашої роботи ми вже склали свою статистику і знайшли кращі варіанти того, де і коли проводити рекламу. У нас є комунікабельні і відповідальні люди, які, приступаючи до роботи, думають про її результат і роблять все, щоб він був найкращим.

Ціна: 115-125  грн/годину(залежно від кількості людей і проекту).

*супервайзер може контролювати від 3-х до 5-ти точок залежно від розташування їх один від одного (350-450 грн/день).

*перерва персоналу кожні 2 години по 15 хвилин.



Додаткова вартість до послуг прапоромахів і банерістів:

• прапоромахи і банерісти (у зимовий період) : збільшується на 5-15 грн/година до прайсової вартості;

• прапоромахи і банерісти на роликах:+ 30-40 грн до вартості години.


Додатково:

1. Місце проведення реклами (прапоромахи і банерісти)

Наше рекламне агентство займається  друком поліграфії (листівок, флаєрів і так далі) і усього необхідного для проведення промо-акцій (прапори, футболки, кепки, манішки ). Допомагаємо з розробкою макетів. Під послугу люди, які махають прапорами є також оренда вудок на рекламну акцію . Якщо Ви потребуєте цієї послуги — зверніться до наших менеджерів і вони з радістю вишлють Вам прорахунок.

За час роботи ми провели безліч рекламних акцій, що притягнули нових покупців в магазин і відвідувачів в салони краси, медичні центри і інші місця. Якщо ви хочете збільшити клієнтську базу, то самий час подзвонити нам і обумовити умови майбутньої рекламної кампанії. Ми проконсультуємо вас і допоможемо зробити правильний вибір формату і масштабу заходу. 

Витрати на просування вашої справи швидко окупляться, адже люди, які махають прапорами та банерами притягають аудиторію тут і зараз, а не працюють на віддалену перспективу. Ми допоможемо вибрати вам місце, де буде сконцентровано максимальну кількість потенційних споживачів, а також розрахуємо, скільки чоловік треба буде задіяти для вашої акції. 

У нас є широкий спектр додаткових послуг, які зроблять цей захід ще масштабнішим. Ми готові запропонувати вам провести кампанію відразу у декількох філій вашої мережі, запросити людей, які махають прапорами на роликах. Якщо на вулиці холоднеча і негода, все одно дзвоніть нам – наші фахівці не бояться холодів і готові за невелику доплату працювати на вулиці навіть в зимовий час.