Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Організація флешмобів в Києві

У більшості випадків флешмоб є ретельно спланованою заздалегідь акцією, в якій бере участь велика кількість людей.  Учасники флешмоба, зазвичай з’являються в заздалегідь встановленому місці і виконують підготовлені дії. Варто відмітити, що як спонтанно люди з’являються на акцію, так швидко і йдуть відразу після її завершення. У перекладі з англійського флешмоб означає «спалах натовпу», а учасників також називають мобберами.

Флешмоб на відміну від інших видів реклами швидко залучає до себе увагу, в не залежності від рекламованої послуги, товару або сезону. Цей альтернативний вид реклами вимагає дуже багато витрат з боку організаторів, але кінцевий результат сповна окупає витрачені на організацію засоби і сили. Флешмоб завжди асоціювався з творчою різноманітністю і розбавленням буднів чимось яскравим і несподіваним. До такого роду промо акцій приєднуються люди різних вікових категорій і професій. Часто в одній такій промо акції беруть участь і діти і пенсіонери, багаті і бідні, жінки і чоловіки і так далі. Бути одним з учасників флешмоба дуже модно сьогодні. Кожна людина визначає сама свою мотивацію в тому, що відбувається.

Деякі учасники шукають нові знайомства, друзів, інші гострих відчуттів, а третті люблять загальну справу і хочуть відчути себе важливим його елементом. Ні для кого не секрет, що велика частина мобберів – активні молоді люди, які хочуть отримати нові відчуття і відчути себе вільними.

Флешмоб в Києві прикладОрганизация флешмобов                                                                                

Родзинкою флешмоба завжди була його спонтанність. Не важливо в якому місці він проводиться, важливе те відчуття яке складається у людей, що проходять мимо. Що виникла з нізвідки натовп людей, що виконують різноманітні дії, просто не може не притягнути до себе увагу.

Те, що часто відбувається супроводжується різного роду спеціальними ефектами. Це може бути музика, танці, надувні кульки, світлові ефекти і так далі. Проста людина, що проходить мимо, від несподіванки такого роду акції обов’язково оберне на неї свою увагу. Але метою флешмобів є не просто привертання уваги перехожих, організатори чекають зворотньої реакції від них. Якщо після розбігання мобберів у Вас виникає відчуття змішаної реальності, нерозуміння що ж сталося, то флешмоб вдався. Справжня мета флешмоба досягнута, якщо у широкого кола людей, що спостерігали акцію з’явилося відчуття інтересу до того, що відбувається.

Велика популярність флешмоба викликана саме його мотивуючим ефектом. Сьогодні такі акції проводять для того що б оповістити публіку про початок концертного туру артиста, в якості невід’ємної частини пропозиції руки і серця, поздоровлення з Днем Народження. Часто флешмоби проводяться в якості соціальних гасел і попереджень. Людей просять не пити алкогольні напої за кермом автомобіля, не палити або намагаються пробудити в них співчуття і милосердя.

З боку може здатися, що флешмоби не можуть бути успішними із-за своїх головних принципів. Але на практиці все навпаки, такі акції збирають дуже багато глядачів і викликають інтерес навіть в саму незацікавлену ні в чому людину. Усі флешмоби можна розділити на такі категорії:

  1. Презентаційні
  2. Освідчення в коханні
  3. Рекламні
  4. Вітальні
  5. Благодійні

Наші фахівці встигли організувати не один десяток успішних флешмобів в Києві і не лише. З цієї причини, якщо Вам треба красиво заявити про якусь конкретну ідею, або Ви бажаєте урізноманітнити своє життя взявши участь у флешмобі, звертайтеся в рекламне агентство «VLADpromo». Ми допоможемо Вам пережити один з найяскравіших і незабутніх моментів Вашого життя.

Серед усіх видів флешмобів варто виділити рекламні, бо вони:

  • Створюють радість очевидців своєю яскравістю.
  • Просувають бренд вірусною рекламою.
  • Залучають співробітників.

Ми пропонуємо організацію якісного флешмоба в Києві. Ціна на цього роду акцію залежить від кількості флешмоберів і складності. Звертайтеся по телефонах вказаних на нашому сайті.

Організація флешмобів від Vladpromo

Використати вірусну рекламу для просування – це один з самих кращих способів заявити про себе, зробити свій бренд впізнанним. Ми вважаємо, що додатковий ефект дає елемент несподіваності, тому пропонуємо своїм клієнтам провести флешмоб.

Спочатку споживачі не знають, що серед них знаходяться люди, відповідальні за рекламну кампанію. Під час проведення флешмоба дії наших фахівців обов’язково притягнуть увагу оточення. За потреби ми готові забезпечити учасників:

  • надувними кулями;
  • устаткуванням для світлових ефектів;
  • квітами;
  • фірмовою символікою вашого бренду.

Акція може включати танці і музичний супровід!

Така акція може стати найяскравішою подією в житті, якщо буде проведена правильно. Наша компанія готова узяти на себе повністю підготовку до проведення цього заходу, запропонувати його ідею і підібрати учасників. Дзвоніть нам, якщо хочете отримати грамотно скоординовану акцію, яка пройде ідеально!