Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Проведення дегустацій в Києві

Часто, реклама нового продукту або товару є досить проблематичним завданням. Багато в чому, це пов’язано з побоюванням кінцевих користувачів і споживачів. Вірно, свідомо знати про якість нового продукту ніхто не може. Саме для вирішення цієї проблеми і проводяться дегустації, які стали одним з найпоширеніших рекламних методів.

Окрім своїх чисто маркетингових цілей, такий вид промо акції як дегустація здатний не просто зацікавити потенційних покупців, але і викликати підвищений попит на продукцію компанії. Ефективність дегустацій підтверджується усіма рекламними агентствами без виключення. Логічно, що раз спробувавши якісний продукт за прийнятною ціною, клієнт вже не шукатиме альтернативу. Таким чином, люди мають можливість спробувати товар без необхідності його придбання.

Покупець сам оцінює якість продукту і вирішує, чи варто йому звертати увагу на товари компанії в майбутньому. Дегустації один з ненав’язливих видів реклами, який відкрито пропонує продукцію від виробника. Такий вид чесної промо акції використовується як для рекламування нових продуктів, так і для ознайомлення клієнтів із загальним асортиментом продукції компанії. Успішно проведена дегустація здатна значно поліпшити імідж компанії, просунути її продукцію і притягнути нових клієнтів.

Приклад дегустації в Києві на фото:

Дегустація чудово підходить як реклама для будь-якого асортименту продукції, але найчастіше, вигідніше проводити дегустації найбільш популярного у населення продукту. До продуктів такого типу відносять алкогольні напої, до речі, часто зустрічаються дегустації елітних сортів вина або коньяку. Крім того, можлива дегустація сиру, дегустація кави і інших подібних товарів. Зазвичай дегустації викликають у людей інтерес, і вони придбавають запропоновану марку.

Усі види дегустацій мають схожі завдання

  1. Мотивація клієнта до купівлі продукту
  2. Демонстрація смакових якостей продукту
  3. Зростання іміджу і впізнанності
  4. Конкуренція з іншими виробниками

Зазвичай, якісне проведення дегустації неможливе без добре підготовленого і навченого персоналу. Саме для цього промоутери нашого рекламного агентства проходять ретельний відбір на предмет приємної зовнішності, охайності і чіткості дикції. Наші промоутери комунікабельні і доброзичливі. Маючи такий хороший персонал, Ваша дегустація продукції пройде на найвищому рівні, а відвідувачі залишаться під враженням.

Більше того ми враховуємо усі особливості запланованої дегустації, відштовхуючись на продукції яку треба рекламувати. Якщо Ви шукаєте промоутера на дегустацію алкогольних напоїв краще всього підійде молодий охайний чоловік, а якщо треба дегустувати молочну продукцію краще вибрати красиву дівчину з хорошою дикцією і приємним голосом. Ми відбираємо промоутерів на дегустації і за сильними психологічними якостями, наш персонал орієнтується в останніх маркетингових тенденціях ринку. Тому в позитивному результаті дегустації ви можете бути упевнені.

Для досягнення найкращого результату ми пропонуємо:

  • Тренінги для персоналу
  • Промо-форму
  • Підбір якісних промоутерів
  • Створення креативної механіки
  • Кращі рішення по дизайну для POS

Процес навчання персоналу і його наступна підготовка до проведення дегустації виконується за спеціально розробленими нами правилами і методиками, які дають ефективні результати за мінімальний час. Ми завжди враховуємо усі побажання клієнта в процесі тренінгу персоналу. У результаті Ви отримуєте не просто людину, яка рекламує продукт, але з великою часткою ентузіазму може детально розповісти усю необхідну інформацію про нього в доступному виді.

Також ми ретельно підбираємо зовнішній одяг нашому персоналу, адже він повинний відповідати рекламованому продукту. Покупець асоціативно повинен побачити зв’язок між зовнішнім виглядом промоутера і дегустованим продуктом. Тому ми використовуємо спеціальну промоформу з логотипом виробника. Усе це завжди допомагає нам проводити ваші дегустації на самому вищому рівні, а також з успіхом просувати продукцію.

Вартість проведення дегустацій представлена нижче в таблиці.

Дегустації і консультації (у тому числі слабоалкогольній продукції) від 40 до 120 годин 120-125
від 120 до 500 годин 115-120
від 500 до 1000 годин 115
понад 1000 годин 110

дин супервайзер може контролювати від трьох до п’яти точок, залежно від їхнього розташування один від одного. Вартість роботи супервайзера: 350-450 грн/день.

* Перерва для персоналу кожні 2 години по 15 хвилин.

Завдання супервайзера :

  • контроль промоутерів і персоналу;
  • забезпечення потрібною продукцією;
  • проведення інструктажу;
  • звіт у будь-якому вигляді(фото, відео).

Таким чином можна виявити, що дегустація — необхідний етап у вдалого продажу якого-небудь продукту. Частенько люди консервативного складу (а їх більшість) скупилися спробувати новий товар або продукт, що давно придивився.

Дегустація — успішна рекламна акція, яка дає можливість потенційній аудиторії покупців можливість безоплатно узяти на пробу товар і розповісти про його переваги.

Відмінно спланований план дій при дегустації має довготривалий ефект після її проведення. У перший її день продажу, як правило, збільшуються в два-чотири рази, а впродовж двох-трьох тижнів після проведення промо акції досягають від 50% до 150%. Це обумовлюється тим, що у покупців формується позитивне враження від реклами торгової марки і її впізнанного іміджу, а так само у покупців підвищується лояльність до торгової марки дегустованого продукту.

Звертайтеся в нашу компанію «Vladpromo»! Вам будуть надані не лише творчі ідеї для здійснення реклами продукту, але і професійний персонал для проведення заходів.