Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Місце проведення реклами (прапоромахи і банерісти)

Реклама в місті

Якщо Вам необхідно зацікавити покупця в тому, що бере участі в якій-небудь акції, події, тобто зробити його своїм активним клієнтом, то вулична реклама підійде якнайкраще. Чому? Все просто: вона лаконічно і яскраво повідомляє покупця про вигоди того або іншого товару або послуги.

Вулична реклама теж буває різна. Одна справа, коли інформація доноситься з вітрин, білбордів, вивісок, а зовсім інше – реклама, в поширенні якої беруть участь люди. Такий вид реклами є результативнішим, оскільки не помітити її просто неможливо. Саме для цього і існують люди, які машуть прапорами та банерами.

Місце проведення реклами 

Переваг у цього виду реклами багато. Щоб така інформація привертала увагу, люди, які машуть прапорами та стоять з банерами обов’язково працюють в людних місцях. Вибір місця залежить від цільової аудиторії, на яку орієнтується виробник.

Найчастіше це торгові центри, парки − ефективно такий вид реклами працює біля того місця, де можна буде скористатися послугою або купити товар, який рекламується. Клієнт не лише побачить саму рекламу, але і може тут же, на місці, скористатися пропонованими нею перевагами. Цей стан речей вигідний усім: рекламодавець збільшує свій товарообіг, а клієнт не упускає вигідні можливості.

Реклама в місті для жителів не є новинкою і чимось особливим. Вона зустрічається на кожному їх кроку. Тому притягнути увагу потенційного клієнта досить важко, але можливо. Ще однією перевагою роботи людей, які машуть прапорами і людей-плакатів є те, що рекламована інформація про товар або послугу не висить постійно на одному місці і, як результат, не призводить до того, що людина вже перестає реагувати на неї. Оскільки в цьому виді рекламних послуг задіяні люди, то інформація, яку Ви хочете донести до своїх клієнтів, міняє місце розташування і має більше шансів потрапити в їх поле зору. З одного боку, це ненав’язливо, а з іншої – дозволяє клієнтам у будь-який момент отримати максимум потрібної інформації на місці. Немає потреби кудись йти за роз’ясненнями або дзвонити. Все, що необхідно знати потенційному клієнтові, він дізнається від людей, що тримають прапори або плакати з Вашою рекламою.

Таким чином, цей вид рекламних послуг збільшує зацікавленість покупця в придбанні Вашої продукції, але при цьому не дратує його своєю нав’язливістю. У результаті Ви отримуєте:

  • мобільну рекламу, яка охоплює велику кількість Вашої потенційної аудиторії
  • ненастирне подання інформації. Якщо перехожий зацікавився, він сам може отримати додаткові довідки від рекламоносіїв
  • потенційний клієнт може відразу скористатися рекламованими послугами або товарами, оскільки люди, які машуть прапорами стоять недалеко від місця проведення реклами.

Рекламні прапори і банера працюють набагато ефективніше, якщо їх тримають і носять спеціально підібрані люди. Ваша реклама не висить мертвим вантажем, а працює на Вас і приносить Вам прибуток. Реклама по телевізору або інтернету має своєю першочерговою метою дати загальну інформацію про Ваш товар, послугу або компанію. Вона тільки знайомить потенційного клієнта з тим, що Ви пропонуєте. Проте далі необхідно притягнути його, спонукати скористатися пропонованими акціями і послугами. Це вже є завданням вуличної реклами, зокрема – людей, які машуть прапорами і людей-плакатів.

Прапоромахи і банерісти

Важливою умовою ефективного подання і роботи такого виду рекламних послуг є правильний підбір людей, яким буде довірена роль носіїв прапорів або банерів. Передусім, вони повинні притягати, а не відштовхувати покупців. Від цього залежить отримання очікуваних результатів і прибутку. Такі люди мають бути комунікабельними і позитивними. Їм припаде за день не раз відповідати на одні і ті ж питання, тому стресостійкість є одним з головних критеріїв при підборі таких людей.

Завданням роботи людей, які машуть прапорами і банеристів є залучення уваги як можна більшої кількості людей до Ваших товарів або послуг. Такі люди мають бути гарно навченні, щоб правильно доносити до потенційних клієнтів рекламну інформацію, а у разі додаткових роз’яснень – уміти надати її в найбільш вигідному світлі, щоб перехожий швидко наважився скористатися пропонованими йому послугами.

Компанія «VLADpromo» працює з таким напрямом реклами з 2011 року. За цей час ми виробили ефективні схеми її поширення, які дозволять досягти максимального результату в найкоротші терміни. Замовивши у нашої компанії такий вид рекламних послуг, Ви можете розраховувати на продуктивну організацію і кваліфікований підбір персоналу. Фахівці «VLADpromo» на перше місце ставлять роботу на результат і роблять все, щоб Ви отримали навіть більше, ніж чекали.