Розповсюдження флаєрів у Києві: як це працює?
Роздача флаєрів (рекламних листівок) займає особливу нішу в просуванні бренду чи торгівельної марки. На сьогоднішній день немає більш ефективного способу розрекламувати свою компанію. Рекламний флаєр, який має всю необхідну інформацію про компанію, продукт або послугу, швидко перетворюється в інструмент залучення нових цільових клієнтів. Правильно організована рекламна кампанія приносить величезну віддачу.
Рекламний флаєр – це один з тих рідкісних випадків, коли допоміжний інструмент в просуванні Вашого бізнесу не має ніяких недоліків. Навпаки, рекламна листівка має цілий ряд своїх переваг:
- це найдешевший і при цьому ефективний вид реклами;
- рекламна листівка може бути використана практично в усіх сферах діяльності;
- можна поширити в будь-якому місці (роздача флаєрів Київ і область);
- рекламна листівка дає можливість працювати з цільовою аудиторією;
- ідеальний інструмент для разових акцій і пропозицій з обмеженим терміном дії.
Величезне значення грає сам зміст рекламного флаєра. Для початку необхідно визначитися з інформацією, на яку Ви бажаєте звернути увагу людей. Якщо на цьому етапі у Вас з’явилися якісь питання, то наші фахівці зможуть підказати найбільш ефективний варіант оформлення флаєрів. Як показує практика, найчастіше цей рекламний інструмент використовують під час проведення промо акцій, розпродажів і спеціальних пропозицій, дія яких досить обмежена.
Варто звернути увагу на той факт, що рекламні флаєри зі знижкою в 3 – 5% вже давно нікого не приваблює. В цьому випадку надзвичайного ефекту Ви навряд чи дочекаєтеся. Воістину магічний вплив мають флаєра з цифрами 20, 30 і т. д. Грамотно оформлений флаєр – це 80% успіху всієї рекламної акції. Він повинен містити в собі наступну інформацію: назва компанії, яка проводить акцію, місце і час її проведення, а також ключові умови.
РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ФЛАЄРІВ: ОСНОВНІ ВИДИ
Рекламне агентство VLADpromo пропонує такі види роздачі флаєрів:
- поширення хенгерів (таблички з паперу з вирізом для дверних ручок);
- роздача флаєрів в Києві (на вулицях, виставках, торгових центрах, поблизу метро, вокзалу і т.д.);
- роздача рекламних листівок в руки мешканцям будинків;
- поширення реклами по поштових скриньках.