Менеджер по клієнтам
Менеджер по проектам
Замовити дзвінок
  • Українська
  • Русский
  • English
Відкрити меню

Розповсюдження рекламних листівок

Для чого використовують розповсюдження листівок?

Велика кількість реклами в місцях скупчення людей, в транспорті, в метрополітені, на рекламних майданчиках і телебаченні зливаються в один суцільний потік. Так, ми згодні, що реклама повинна приносити прибуток, і саме тому наша компанія займається найбільш ефективним, судячи з новітнім дослідженням в області маркетингу, способом розповсюдження рекламної інформації. Ми здійснюємо непрямий вплив на людину, використовуючи рекламні листівки, акуратно вручаючи їх прямо в руки.

Распространение рекламных листовок

Чому ж метод носить назву «непрямий вплив»?

  • Перш за все, ми не нав’язуємо настирливо товар або послуги – наша компанія інформує людину про те, що в найближчому часі відбудеться або вже почалася рекламна акція, беручи участь в якій можна вигідно придбати товар або послугу.
  • Велику роль відіграє живе спілкування наших промоутерів, тих, хто роздає листівки, з людьми – завжди людина повірить більше іншій людині, а не бездушній рекламі у вигляді кричущо оформлених рекламних стендів.
  • Жвавий інтерес до всього нового, властивий представникам роду людського, дозволяє сподіватися на те, що максимальна кількість людей забажає дізнатися про анонсований подію і не відштовхне руку, яка з повагою надає йому рекламні листівки.
  • Важлива перевага такої реклами полягає в тому, що, навіть викинувши, згодом прочитаний буклет або флаєр, в підсвідомості людини надовго зафіксується отримана інформація. Саме тому подібний вид реклами вважається одним з найбільш ефективних.

Для чого потрібна рекламна акція?

Перш за все, для того щоб повідомити групі потенційних споживачів про те, що трапиться якась подія, присутність при якій буде вигідно двом сторонам – і замовникові, і споживачеві.

На практиці це виглядає так:

  • Людина реалізує, наприклад, мрію всього свого життя і відкриває свою справу. Починаючи перші кроки в особі приватного підприємця, вона стає власником невеликого магазину, кафе, автомайстерні, пральні, перукарні, інтернет-клубу, або рекламного видання. Варіанти можуть бути різні. На першому етапі ведення справ доцільно залучити якомога більше людей, що живуть саме в цьому районі. Ефективний спосіб – замовити інформування, коли використовується роздача листівок – за адресами, безпосередньо поблизу об’єкта, який відкрився або ж для найперспективнішому, як майбутніх клієнтів, прошарку населення.
  • Велика торговельна мережа запускає комплексний продаж товарів, використовуючи різні маркетингові ходи – кожний наступний товар в чеку дешевше, накопичувальний дисконт, продаж в кредит, бонусні рахунки, товари минулого року зі значною знижкою – і в цьому випадку листівки стають дієвим способом привернути покупця.
  • У вас магазин, що торгує мобільними телефонами? Наш співробітник, вбраний у костюм, що нагадує мобільний апарат, чітко і швидко розповсюдить рекламу Вашого магазину.
  • Заміський розважальний комплекс зазнає збитків через скорочення числа клієнтів? Наша компанія допоможе Вам знайти нових відвідувачів.

Звичайно ж, варіанти можуть бути дуже різні, але агентство «VLADpromo» має можливість з максимальною користю здійснити інформування потенційних клієнтів.

Рекламні листівки які вони бувають?

На сьогоднішній день дизайн подібної продукції передбачає створення самих різних видів рекламних листівок, з використанням різнокольорового друку, або розробку стриманих, чорно-білих буклетів, різних форматів візиток, і реклам розміром з невеликий плакат. Проте, що б не доручили поширювати нашої компанії, будьте впевнені – Ваша продукція не стане масовим наповненням сміттєвих урн. Наші відповідальні розповсюджувачі рекламних листівок знаходяться під невсипущим контролем осіб, що відповідають за точне і коректне поширення – це супервайзери нашої компанії. В їх завдання входить контроль декількох точок розповсюдження рекламних листівок, допомога в разі виникнення незрозумілих питань і забезпечення промоутерів рекламною продукцією.

Особливі умови роботи і нетипові замовлення вимагають більш педантичного підходу до роботи і іншого рівня оплати. Ознайомившись з цінами на послуги, що пропонуються нашою компанією, наші шановні клієнти з радістю усвідомлюють, що наші ціни – більш ніж доброзичливі до замовника. Якість роботи, при цьому, ми зберігаємо на високому рівні. Як же нам вдається поєднувати низькі ціни та високу якість послуг? Власне кажучи, це і є наша комерційна таємниця і принцип роботи. Але трохи відкриємо завісу – успіх залежить від чіткого розподілу обов’язків всередині компанії і великого досвіду роботи наших співробітників. Звертаючись до нас, Ви, безсумнівно, робите правильний вибір!

error: